11. kesäkuuta 2021

Pyöräilevä pyöräilijä

Taisin eilen kirjotella, että en mene pyörälenkille, koska haluan pitää välipäiviä.. No, kävin silti heittämässä semmosen kevyen 10 kilometrin lenkin yksikseni. Musiikit korville ja pyörä liikkelle, siinä sitä on jotain. En mä onneksi siitä rikki mennyt, koska ihan hyvin sitä tänäänkin taas jaksoi.

Tulin tosiaan just äsken pyörälenkiltä Jounin ja Tomin kanssa. Muuten tosi kiva lenkki, mutta harmittaa kovasti kun oma tavoite ei täyttynyt. En vieläkään siis pystynyt polkemaan 30 kilometriä putkeen. Tällä kertaa loppui ihan rehellisesti kunto kesken. Pojat valitsi sen verran paljon ylämäkiä tohon matkan varrelle, että ei meikäläisen jalat sitä rääkkiä kestänyt. Pääsin mä sit lopulta semmosen 26 kilometriä, joka on ihan kelpo suoritus kyllä sekin.


Mä en tiedä tuntuuko nää merkinnät teistä aina jankutukselta, kun aika usein selitän samat asiat uudestaan, mitä jo tossa päivän kuvan kuvatekstissä olen sepustanut.. No, oli miten oli, minä jatkan jankuttamista siitäkin huolimatta.

Mä olisin lisännyt tohon Instagram-julkaisuun myös sen suorituksen pituuden ja keston yms. mutta siinä tuli joku seinä vastaan. Instagram ei jostain syystä anna laittaa kahta erikokoista kuvaa samaan julkaisuun. Piti siis valita laitanko kuvan meidän pyöristä vai kuvan suorituksesta.. Mun mielestä kuva pyöristä oli parempi.

Ja nyt kerron ne loput tiedot teille. Ne, jotka seuraa kesäkuuputkea vain Instagramissa jää paitsi kaikesta tärkeästä informaatiosta. Ne saa vaan kuvan ja pintaraapaisun. Te taas, arvokkaat lukijani, saatte nyt kasan turhaa tietoa: Lenkin pituus oli 26,62 km. Matkaan meni aikaa 2 tuntia, 35 minuuttia ja 54 sekuntia. Poltin hurjat 1091 kcal.

Toi lenkki olisi ollut suoritettavissa nopeamminkin, mutta välillä pitää pysähtyä juomaan ja hakemaan ilmaisia onkia. Ongenhakupysähdys koitui myös kohtalokkaaksi sikäli, että me sorruttiin hakemaan siinä kohtaa Tomin kanssa jäätelöt Lidlistä. Eli se niistä poltetuista kaloreista. Mutta hei, sillä pysähdyksellä nähtiin myös Timo Lavikainen.

Nyt mä kaipaan lepoa. Menen lojumaan. Eli nyt mulla ei muuta! Eipäs, on mun pakko sanoa vielä yksi asia. Ajatelkaa, että jos mä tällä viikolla käyn vielä polkemassa 25,2 km, niin olen viikon aikana polkenut 100 km. Huh huh! Ja nyt ei mulla muuta.

Terveisin,
Vesa-Matti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)