17. helmikuuta 2017

Saavutus | 400!

Miettikää, tämä merkintä mitä luette nyt, on mun blogini neljässadas (400.) merkintä! Luultavasti tää ei ole iso juttu muille kun mulle, mutta haluan silti tämän tehdä juurikin näin.

Noin puolitoista vuotta sitten tuli täyteen 300. Sitä ennen en muistaakseni hirveesti pitänyt arvossaan saavutettuja määriä. Eikä ne kyllä tänäkään päivänä muuta oikeestaan mitään. Se on silti hienoa huomata, että kuinka paljon tätä on oikeesti tehnyt.


Toisaalta tää seuraava listaus ei kyllä varmasti ole viimeisimmästä listauksesta hirveesti mihinkään muuttunut, mutta mun mielestä se vaan kuuluu nyt tähän juttuun. 400 täynnä ja pakko katsoa mitä kaikkea tässä on tapahtunut.

  • Blogihan on perustettu vuonna 2009.
  • Ensimmäinen blogimerkintä on kirjoitettu 24.04.2009. (Katso)
  • 300. merkintä kirjoitettu 11.07.2015. (Katso)
  • Kävijöitä sivustolla on kaikkiaan ollut 23 715.
  • Suosituin teksti on ollut nimeltään "Usko Eevertti Luttinen voittaa!" (Katso) ja lukukertoja 542.
  • Lukijat on löytäneet tänne yleisimmin Facebookin kautta. (Seuraa)

Toi kävijämäärä on mun mielestä aika kiva. Täällä mun blogissa on käyty yli 23 tuhatta kertaa! 300.-merkinnässäkin mainitsin, että eihän nää määrät vedä vertoja isoille nimille, mutta mun mittapuulla toi on iso määrä. Ihmiset on yli 23 000 kertaa avannut mun blogini – lukeakseen tai vaan vahingossa. 


Mä en tiedä oletteko te huomanneet kuinka mä olen tässä vuosien aikana hakenut itseäni. Mulla on tosiaan ollut Putous-aiheisia merkintöjä, oon aikanaan yrittänyt aktivoitua PeBlog-merkinnöillä ja nyt viimeisimpänä mä olen nyt yrittänyt hakea tälle sivustolle semmosta yhtenäistä tyyliä, mikä täältä on aina puuttunut.

Merkitsen siis nykyään ihan jaarittelumerkintöihin alkuun ihan vaan päivämäärän numeropötkönä, ja sen perään blogille jokin tunniste. Ei-niin-jaarittelumerkintöihin mä yleensä keksin jonkin hauskemman etuliitteen. Putous-merkintöihin esimerkiksi olen laittanut "Putous sketsihahmot 2017". Helpottaa selaamista mun mielestä. Ja koska mä aikoinaan keksin tonne oikeeseen sivupalkkiin (ei varmaan puhelimella ole edes semmosta) noi "otsikot" kysymysmuotoon, niin lähin vähän hakemaan sitä tyyliä myös kaikkeen muuhunkin. Yhtenäisyyttä, kuten sanoin.


Yks juttu mitä oon tässä kanssa jo pitkään tehnyt on noi kansikuvat. Niihin en varmaan koskaan tule löytämään mitään yhtenäistä teemaa, mutta mun mielestä ne on ihan kivoja tommosinakin. Jokainen kuva on kuitenkin tehty yleensä blogin kirjoittamisen jälkeen ja vähän siis semmosissa fiiliksissä minkä kirjottaminen on mulle jättänyt.

Ne onkin yks mun lempijutuista täällä. Mä vaan jotenkin tykkään niiden tekemisestä. Joskus haluun kirjottaa blogin ihan vaan sen takia, että saan tehdä uuden kansikuvan.


Blogihan syntyi jo nimellä "Terveisin Tekko", ja oon muistaakseni ihan alusta asti sen tervehdyksen myös kirjottanut blogin loppuun. Alkuun mä vaan hain sitä "omaa juttuani" vähän liikaakin, ja kirjotin melkein jokaiseen merkintään "Terveisin," ja sen jälkeen vähän oman fiiliksen mukaan jotain tyyliin "400 merkintää kirjoittanut Tekko". Totesin sen sitten jossain vaiheessa typeräksi ja koska tykkään yksinkertaisesta, niin jatkoin ihan vaan pelkällä nimimerkillä.


Mähän ihan innostuin jaarittelemaan. Mutta noi nyt liittyy aika vahvasti mun blogiini ja siihen, että tämä tosiaan on jo 400. merkintäni. Erilaisia, mutta silti niissä on useimmiten se yhdistävä teema. Ja ainakin tämän vuoden se tulee olemaan näin. Katotaan keksinkö taas jotain uutta ja mukahienoa ensivuodelle. En tykkää tyylin vaihtamisesta keskellä vuotta, koska se sotkee sisällön.

Nyt äkkiä piste tälle tekstille tai se jatkuu loputtomasti.

Terveisin,
Tekko

2 kommenttia:

  1. Monta näppistä sait kulutettua tähän saavutukseen? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää nykynen saattaa olla kolmas tai neljäs. Mut yleisemmin ne menee rikki kyllä jonkun pelin parissa. :D

      Poista

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)