5. syyskuuta 2011

Jospa sitä vähän..

Hei! Kuka siellä? Arvasin, ei ketään.

Ajattelin tässä aikani kuluksi taas vähän kirjotella blogiini jotain turhaa. Mietin tässä, että on mulla ainakin viime perjantaista asiaa ja siitä, että olen nykyään kiireinen ihminen.

No alotetaan nyt vaikka siitä, että minkä takia mä muka olisin kiireinen. No, alotin taas tuolla Hyvinkään pajatoiminnassa. Eli siis sama vanha mesta, jossa olin about 2 vuotta sitten. Niistä ajoista olen tänne jo jotain kirjotellut.. Se oli sitä vanhan virastotalon aikaa se. Nykyään Hammer-paja on tosin aivan eri paikassa, mutta toiminta on samallaista. Tehdään muuttokeikkoja ja rakennellaan kaikenlaista roskaa pajan puolella. Aamu kaheksaksi kun menee pajalle ja pääsee kello kahden maissa, niin tulee siinä semmonen sopiva 6 tuntia hyvin täyteen. Saahan siitä tietenkin vähän enemmän rahaakin kun täysin työttömänä.

Ja minkä takia mä haluan kertoa perjantaista? No, tapahtui jotain mitä ei ole aikoihin tapahtunut - mä olin suhteellisen hyvässä kännissä. Ensimmäistä kertaa pitkään, pitkään aikaan multa katosi pieni osa illasta. Onneksi se kadonnut osa oli vain kotimatka, mutta onhan sekin saavutus! Kauheeta avautumista muistan ainakin.. Tosin.. En ole aivan varma, että mistä. Jotain lasten hankkimisesta ja kai jostain muustakin.. Hmm. Eli on sieltäkin joitain kohtia hieman hämärän peitossa.

En tiedä onko tämä hyvä vai huono juttu muiden mielestä, mutta musta tuntuu, että asia oli ihan ok. Pitkästä aikaa tarvitsi raskaan työviikon jälkeen nollausta ja sitä se todellakin oli. Nollaus onnistui siis. Kiitos viinin, boolin ja mustikkashottien. Ah!

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)