5. maaliskuuta 2017

Putous sketsihahmot 2017 | Nyt putosi oikea!

Mä oon koko päivän pienessä flunssassa näperrellyt puhelintani ja nyt mun silmät on ihan sumeena, joten en vastaa kirjoitusvirheistä. Tai no, osaanhan mä kirjottaa jopa silmät kiinni, joten ei niitä pitäis hirveesti tulla. Varoitin nyt kumminkin tähän alkuun.
Tän viikon Putous oli itseasiassa aika hauska. Ja pettymykseltä vältyttiin! Vaikkakin yksi asia mua aika paljon ärsyttikin: Jenni Vartiainen. No se yksinomaan siitä syystä, että mä inhoon Jenni Vartiaisen musiikkia. Kuitenkin, asiaan.


Vihdoinkin niitä oikeita putoajia. Vaikka mä olin ihan varma, että väärä henkilö tippuisi taas tälläkin viikolla, mutta luojan kiitos näin ei käynyt. Kiitos tamperelaiset, että lakkasitte äänestämästä huonoa sketsihahmoa.

Amurin Enkelin show oli kaikenlisäksi vielä huonokin, joten putoaminen sattui juuri oikeaan kohtaan. Tai no, oikea kohta olisi ollut monta viikkoa sitten, mutta annan sen anteeksi. Loppuarvosana on kaikilla jo varmasti tiedossa: 1/10.


Isä Nitro ja Jenni Vartiainen.. No, en anna miinuspisteitä artistivieraista. Mutta mun täytyy sanoa, että jos antaisin, niin tämän viikon pisteissä ei tapahtuisi mitään muutosta. Isä Nitro teki showstaan hauskan! Musta oli hauskaa ne kaikki Nitron eleet, kun Vartiainen lauloi biisinsä oikeilla sanoilla. Onneksi siinä oli kuitenkin ne Isä Nitronkin sanoitukset, joten se ei periaatteessa mennyt ohi.

Eli jos päättelitte oikein, niin mä nostan Isä Nitron pisteitä tällä viikolla yhdellä. Tää show vaan yksinkertaisesti toimi. 7/10 pisteillä mennään viimeiseen lähetykseen.


Uskotteko jos sanon, että Aina Inkeri Ankeisen show sai mulle oikeita fiiliksiä? Se ei ollut enään vaan hauskaa, koska tämä hahmo melkein onnistui liikuttamaan mua. Siis joo, mä oon kai liikaa uskotellut itselleni, että tämä on oikea ihminen. Se oli vaan jotenkin niin herkistävä juttu. No, syytän myös tätä mun flunssaa, että oon ollu herkässä tilassa.

Mutta koska Ankeinen toi tohon vielä tommosenkin tunteen mukaan, niin mitä ihmettä mä voin tehdä? Arvosanaa ei voi nostaa, eikä varsinkaan laskea.. Joten mun pitänee vaan sanoa, että pisteet on 10/10 ja siihen päälle papukaijamerkki.


Ajatelkaa ihmiset, vaikka mä olin viime viikolla jo täysin turhaantunut tähän hahmoon, niin mun täytyy sanoa, että nyt muuttui jokin. Okei, hahmo on edelleen todella surkea, mutta ehkä mä alan hiljalleen oivaltamaan, että vanhoissa afrikkalaisissa sanonnoissa on jonkinlainen hauskuus. Se on ainut pelastus.

Annetaan Abdul Tuiskulle vielä kuitenkin se piste takaisin, vaikka show ei itsessään ollut oikein mistään kotoisin. Hahmo menee viimeiselle viikolle arvosanalla 1/10.


Eli kaikkihan osaa tulkita tämän niin, että finaalissa selviää, että Aina Inkeri Ankeinen on vuoden sketsihahmo. Seuraavana on Isä Nitro ja pronssille jää Abdul Tuisku. Ja jos se ei näin mene niin en puhu teille enää ikinä – tosin saatan vielä joskus jotain kirjottaa.

Katellaan, että miten nappiin mun lista menee.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)