17. maaliskuuta 2017

Putous sketsihahmot 2017 | Viimeinen jakso – oikea voittaja!

Mä pahoittelen, että tää viimeinen Putous-merkintä venähti tänne asti, mutta siihen on ihan pätevä syy. Me ollaan nyt muutettu. Nyt mulla on tässä semmonen pienimuotoinen ongelma, että mulla ei ole mun omaa tietokonepöytää ja jouduin vähän soveltamaan. Tietokone on nyt semmosessa paikassa, että mä joudun kattomaan tätä ruutua todella läheltä. Se voi teettää kirjotusvirheitä, tai vaihtoehtoisesti en kykene hirveän pitkään tässä istumaan. Kokeillaan nyt silti, että saadaan Putous pakettiin.


Ja ihan ensimmäisenä joudun vielä palauttamaan mieleen viimeisen lähetyksen tapahtumat. Joten Youtubeen tai jos sieltä ei löydy niin MTV:n sivuille.


Pronssille jäi Isä Nitro. Mä kyllä olisin halunnut, että tää hahmo saa hopeasijan. Viimeinen showkin oli mun mielestä oikein maistuva. Siinä oli ihan hauskoja piiloviittauksia asioihin ja kirkonhenkilön suusta tuli sinne sopimatonta tekstiä – sehän on aina hauskaa!

En tosin niin paljoa innostunut, että voisin nostaa arvosanaa. Show oli hyvä, mutta lyhyt. Ei tuonut oikein mitään uutta hahmolle. Joten loppuarvosana on 7/10.


Luojan kiitos Abdul Tuisku ei voittanut. Sai se kuitenkin hopeeta ja se vähän ehkä harmittaa. Viimeinenkään show ei ollut edes kovin hyvä. No, ehkä se on mun suhtautuminen tähän hahmoon mikä aiheuttaa sen, että en osaa arvostaa noita sen "läppiä".

Eli, viimeinen lähetys ei muuttanut Abdulin arvosanaa mihinkään suuntaan. Se saa pitää sen yhden pisteensä, joten loppuarvosana on 1/10. Ja Anssi Kelan Puistossa -biisiä ei saisi tuolla lailla häpäistä.


Ja voittaja, ehdottomasti koko kauden paras hahmo, ehkä jopa yksi kaikkien aikojen kovimpia hahmoja – Aina Inkeri Ankeinen. Tää hahmo oli myös siitä loistava, että se kehitti tarinaansa alusta aina ihan loppuun asti. Ikäänkuin tää oli ainut hahmo, joka sai ympyrän sulkeutumaan. Vei tarinan loppuun.

Ei tälle voi antaa pienempää arvosanaa kun 10/10. Tää hahmo teki tän kauden.


Noniin, nyt kun minäkin olen saanut ympyrän suljettua, niin voin luvata lukijoilleni, että Putous-merkintöjä ei tule enää – paitsi sitten kun alkaa uusi kausi.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)