8. huhtikuuta 2017

08042017 | Kuulumisiako?

Oho, pitkä tovi on vierähtänyt viimeisimmästä blogimerkinnästä – sekin käsitteli Putousta. No, nyt tässä saunaa odotellessa kerkeän kirjoittamaan pienen pätkän.

Mikä mut sitten on pitänyt niin kiireisenä, että en oo kerennyt mitään kirjottelemaan? No, tosiaan, muutettiin tänne Riihimäelle ja tässä on nyt yritetty laittaa asuntoa "omannäköiseksi". Kaikesta tästä asunnon laittamisesta tulee kyllä aikanaan ihan oma merkintänsä.


Ajattelin nyt vaan ihan joutessani kirjotella vähän, jotta ette luule mun lopettaneen kokonaan. Ei, en ole, enkä ole lopettamassakaan. Kirjottaminen kun kumminkin on mulle paras tapa puhdistaa päätään. Oon tässä pitkään yrittäny etsiä semmosta aukkoa, että saisin kirjotettua pienen tekstinpätkän tänne, mutta en vaan oo yksinkertasesti löytänyt aikaa tai jos oon, niin oon ollu jo siinä vaiheessa aivan puhki.

Rankkaa tää tämmönen remonteeraus.


Tähän vielä loppuun voisin ujuttaa semmosen jutun, että uskokaa tai älkää, mutta mä olen viihtynyt täällä. Alkuun kun täällä kävi vielä ihmisiä välillä kattelemassa tätä, niin tuli semmonen fiilis, että kyllä niitä ihmisiä vielä näkee. Mutta alun jälkeen on kyllä jo vähän hiljentynyt toi vieraiden kahvittaminen. Ihan tiedoksi vielä, että täällä saa käydä ihan ilman pätevää syytäkin kylässä.

Ja kuhan toi kesä nyt oikeesti tulee, niin mä aion toteuttaa sen monta vuotta sitten keksityn ajatuksen: Riihimäki-Hyvinkää-Riihimäki-pyörälenkki (okei, se oli alkuun Hyvinkää-Riihimäki-Hyvinkää-lenkki, mutta on tullut muuttujia). Joillekin se voi olla arkipäivää, mutta mulle se ois kyllä semmonen tavote, että sen jälkeen varmasti tuntee saavuttaneensa jotain. Täältä Hyvinkäälle on todennäkösesti helpompi toteuttaa, koska on syitä mennä käymään siellä.


Jeps, no, ei mulla tässä sen kummempia. Menen ihmettelemään saunan lämpömittaria, josko se siten nousisi sopiviin lukemiin.

Tekstiä tulee kyllä lisää heti kun löydän sopivan kolon toteuttaa sen mun kaikenkattavan remonttimerkinnän.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)