14. lokakuuta 2010

Huh..

Hei te kaikki rähmäkäpälät siellä. Tiedättekö mikä päivä tänään on? Kyllä, torstai. Kyllä, 14. lokakuuta. Kyllä, TUPAKKALAKON alkamispäivä.

Eli siis pistin Facebookkiin tilapäivityksen, joka meni näin:

Niin moni kun tästä tilasta tykkää, mä lupaan olla polttamatta tupakkaa niin moneen päivään. Mä en sitä ittelleni osaa näin suoriltaan luvata, mutta oon sanojeni mittanen mies. Pakko se on jostain lähtee liikenteeseen. Jeesatkaa mua! Tää ei oo mikään kiertojuttu, vaan oon oikeesti, tosissani pohtinu lopettamista. Ja lähtee 14. päivä, eli tänään heti täytäntöön. Huh!
Ja tällä hetkellä, kello on 19:10, tykkääjien määrä on peräti 30! Tämä siis tarkottaa sitä, että 30 päivää pitäs olla tupakoimatta. Ja tässä blogissa ajattelin jakaa fiiliksiä koko sen 30 päivän ajan. Ja lopuksi kerron vielä, että loppuuko polttaminen kokonaan vai miten asia on.

Kiitos hei.

Terveisin,
Tupakkalakon aloittanut Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)