22. elokuuta 2011

Ör!

Miten voi ollakkaan mahdollista, että kesä- ja heinäkuu meni tosi nopeeta tahtia, mutta tämä elokuu.. Jumalauta miten hidas kuukausi! Toisaalta tuntuu, että päivät menee jumalattoman nopeesti, mutta kun kattoo kalenteria niin vieläkin ollaan elokuun puolella. Ei mulla muuten mitään kiirettä seuraavaan kuukauteen, mutta kun rahat alkaa taas tältä kuukaudelta olemaan finaalissa.

Toisaalta tässä kuussa on kaikenkaikkiaan sellanen hyvä puoli, että saatan päästä Hammer-pajalle - taas. Mulla on täälläkin joitain tekstejä mun viime Hammer-paja-ajasta. Siel on ihan lepposaa, vaikka viimeks mun asenne olikin: "Ei vattu, jotain töitä!" Nyt melkeinpä odotan pajalle pääsyä kuin kuuta nousevaa. Himassa lojuminen on jotenkin todella turhauttavaa, varsinkin näin aamulla.

Mesessä ei ole ketään, Facebookissa ei ole ketään, missään ei ole kukaan. Eli kaikilla on jotain kehittävämpää tekemistä kun roikkua Messenger - Facebook-vyöhykkeellä - kaikilla, paitsi minulla.

Pääsis vaan sinne pajalle niin kaikki voisi olla ehkä vähän paremmin.

Terveisin,
Tekkoman

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)