23. joulukuuta 2011

Joulua kaikille!

Ho ho ho! Tai jotain sinne päin. Ei, en ole joulupukki jos niin luulitte. No joo, lupaava alotus tähän merkintään.

Mä nyt en oikeestaan taas(kaan) keksi mitään mistä kirjottaa. Paitsi että joulun alla on hyvä ehkä kirjottaa joulusta? Joten jos siitä muutama sana ja jos vähän pohdiskellaan vuotta 2011!

Mitäs kaikkee tähän vuoteen on sitten mahtunut? Valmistuminen, täytin parillisia lukuja, pajaelämää.. Vuoden ehdoton kohokohta lähti varsinaisesti liikkeelle tuolta 29.8. ja on jatkunut tähän päivään asti ja kun sanotaan, että toivossa on hyvä elää, niin jatkuu vielä vaikka vanhainkotiin - mun puolesta!

(Asiasta kukkaruukkuun!) Alkoholiakin on viimesen vuoden aikana mennyt varmasti, miten sen nyt sanois, liikaa. Rahan kanssa on tapeltu ja nälkäpäiviäkin nähty.. Varmaan suhteellisen normaalia köyhällä. Ja yksi asia mistä mua jaksetaan muistuttaa on velat, mutta ei niistä sen enempää, katellaan niitä sit ens vuonna.

Mut pääpiirteittän vuosi on ollut ok! Ehkä enemmän kun ok, mut joka tapauksessa. En mä tiedä mitä järkeä tässäkin oli.. Kertailla nyt vuoden tapahtumia.. No, ei siinä mitään. Jokatapauksessa siirrytään tähän jouluaiheeseen.

Mun joulukuu on ollut aikaisempiin vuosiin nähden todella.. No, erilainen. Toisaalta se on tuntunu ihan pelkältä arjelta, eikä silleen mitenkään erikoiselta, eli en ole odottanut tätä joulua enää yhtään niin innolla kun aikaisempina vuonna.. Ja muutenkaan ei oikein kehtaa melkein edes pärstäänsä näyttää missään ku tietää et jotkut ihmiset on ostanu mulle joululahjoja, mut ite en ole yksinkertaisesti kyennyt ostamaan kenellekkään. Toivotaan, että läsnäoloni olisi jollekkin se lahja multa..

Toisaalta, ehkä jos rahahuolet helpottaa tammikuussa, ni voisin mahdollisesti lahjoa joitakin ihmisiä silloin.. Nyt se ei vaan yksinkertaisesti ollut mahdollista, pahoittelen. Mutta jos luet tätä ja olet ostanut lahjan mulle, niin vielä on tilaisuus korjata nimeni tilalle jokin toinen.. Kirjotin mä tästä pätkän yhessä vaiheessa Facebookkiinkin, enkä tiedä kuinka moni sen sieltä luki.. Mutta asia ahdistaa minua vieläkin.

Ehkä tää tekstinpätkä vois olla tässä.. Eihän kukaan jaksa lukea tätä jos tää jatkuu ja jatkuu.. Joten..

Terveisin,
Tekko

JA HYVÄÄ JOULUA! KAIKILLE TASAPUOLISESTI! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)