16. marraskuuta 2013

Olen elossa.

Fiilis: Tylsistynyt.
Taustalla soi: ArmoaIsille -stream pyörii taustalla ja siellä soi itseasiassa Redrama - Clouds.

Hei.

Mulle eilen sanottiin ja on sanottu aikasemminkin, että täällä on hieman epäaktiivista. Se taitaa myöskin olla fakta. Kuten mä olen miljoonia kertoja kirjotellut, että mun kaikki on niin kausiluontosta. Nyt ei vaan ole löytynyt aikaa kirjottaa mitään. Tai aikaa, hmm, en tiedä. Mielenkiintoa ei ole löytynyt.

On tossa tosin semmosiakin päiviä ollut, kun olis tehny mieli kirjottaa, mutta ei oo ollu minkäänlaista aihetta. Tai jos on ollut aiheita, niin ei semmosia.. En tiedä. Turhaa mä tässä jauhan. Ei ole vaan kiinnostanut, anteeksi.

Toisaalta ei mulla nytkään ole minkäänlaista aihetta tälle blogimerkinnälle, mutta halusin nyt vaan pakottaa itteni kirjottamaan.

Jos mä jotain kuulumisia taas päivittelisin tähän, tai jotain vastaavaa.. Ni sais edes jonkinlaista sisältöä tähänkin. Eikä jäisi tohon angstaamiseen sisällönpuutteesta. Vai angstaisinko vaan siitä koko loppu merkinnänkin? Ehkä se olis kaikista järkevintä, koska nyt ei vaan irtoo..

En jaksa kyllä kuulumisia nyt kirjottaa.

Minkä takia taas piti pakottaa ittensä, vaikka ei ollu mitään ideaa ja keskittyminen ei meinaa pysyä kirjottamisessa? No, jos sanon tähän loppuun semmosen, että tuun kirjottaa tässä nyt viikon aikana jotain viisaampaa. Tää nyt jääköön tämmöseks "olen elossa"-blogimerkinnäksi.

Näh, en tiedä.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)