27. lokakuuta 2011

Tupakkapäivitys

Viimeisin blogimerkintänikin käsitteli tupakkaa, mutta vähän eri tavalla kuin tämä. Nyt nimittäin olen ajatellut - taas - lopettaa tupakan polttamisen toistaiseksi kokonaan.

Kun miettii oikeesti rahallisia ja terveydellisiä seikkoja niin kallistuu suhteellisen helposti sille kannalle, että helpompi elää ilman savuja. Toisaalta, ette kyllä usko, mutta samantien kun viimeinen tupakka oli loppumaisillaan, rupesin miettimään, että ei.. Ei tämä voi onnistua!

Kuitenkin tupakointi muodostunut enemmän semmoseksi.. Hmm, no, joskus aikasemminkin kirjoitin, mutta kun jokin asia päättyy, tekee sen jälkeen heti mieli ensimmäisenä tupakkaa. Mitä nyt kun sitä ei enään ole? Mihin pitää nyt turvautua? Ja entä kun mä tästä kohta lähden kohti kauppaa, niin mitä mä teen sen matkan? Yleensä kun pääsin alaovesta ulos, sytytin tupakan ja matka kaupalle kesti just sen tupakan verran. Mitä minä nyt teen koko kauppamatkan? Tämä on jo nyt raastavaa, enkä tiedä mitä teen..

Olishan se kyllä kiva pystyä luopumaan moisesta epäterveellisestä tavasta. Mutta miten? Väkisin vai pitäisikö vielä ostaa jotain nikotiinituotteita? Huh, tämä on rankempaa kun muistin.

Terveisin,
Savuton Tekko

3 kommenttia:

  1. sun pitää röökin sijast alkaa imee vaikka mustekynää XD

    VastaaPoista
  2. Mä odotin, et Ville sanoo: "sun pitää röökin sijast alkaa imee vaikka munaa XD"

    VastaaPoista

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)