21. joulukuuta 2012

Maailmanloppu?

Moi. Tää on varmaan mahdollisimman naurettava blogimerkintä tänään, koska tää ei varmasti tule olemaan ainut laatuaan. Maailmanloppu, tuo kaikkien aikojen suurin vitsaus.

Siis mä muistan kun mä joskus ekan kerran sain kuulla siitä, että kun Mayojen kalenteri loppuu, tarkoittaa se maailmanloppua. Mä muistan myös mun reaktion. Tottakai mä olin hieman kauhuissani ja mietin hirveesti, et "mitä jos se oikeesti tapahtuu?" Tottakai se oli semmonen perinteinen reakointi, koska en viel sillon hirveesti osannu miettii sitä omilla aivoillani.

Nyt ku on nähny näitä kaikenlaisia neropatteja, jotka on ennustanu maailmanlopun sadalle eri päivälle kertaakaan osumatta oikeeseen, alkaa sitä olemaan vähän skeptinen noitten maailmanloppujen suhteen. Niitähän vois povata vaikka joka päivälle, jos tahtoo. Kertaakaan ei oo maailmanloppu osunu omalle kohdalle, enkä mä jostain syystä usko, että vaikka se joskus osuiskin, niin kukaan ennustajahörhö ei olisi päivää päässyt päättämään.

No siis tottakai Mayat ja kaikenmaailman ennustajaeukot painii hieman eri kastissa, mutta silti. Ennustus on aina ennustus. Ja eikö ikäänkuin ollut niin, että eihän Mayat edes sitä loppua ennustaneet, vaan sen ennusti ihmiset, jotka lähti tulkitsemaan niitä niiden luomia kalentereita? Eli siis tälläkin kertaa joku foliohattu-setä päässyt näpäyttämään koko kansaa.

Mut itseasiassa niin, mun omat fiilikset on tällä hetkellä suhteellisen neutraalit. En mä osaa kelata asiaa siten, että maailma loppuisi tänään. Tää päivä on samanlainen kun kaikki muutkin päivät. Hieman erityisen tästä päivästä tosin tekee se, että heräsin vasta äsken. Ja nyt kun mä olen tän merkinnän kirjottanu, lähen kahville ja tupakalle.

Jonkun lähteen mukaan maailma loppuu 13:11 ja haluan ehtiä tupakalle vielä ennen sitä. Joten..

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)