29. marraskuuta 2010

Napolen Dynamite

Mitenhän mä olin saanut jostain semmosen käsityksen, että tämä elokuva olisi hyvä? En oo koskaan tainnut keneltäkään kuulla, että tää on huono tai sitä rataa. Mutta mitä helvettiä? Täähän oli ihan kuraa!

Uskoakseni tajusin juonen, mutta ei se ollut yhtään hyvä. Nörttipoika hyppelee siellä täällä ja lopuksi siitä kehkeytyy Michael Jacksonin kaltainen tanssija. Sitten on sukulaiset siinä riesana ja tälleen, mutta missä sen elokuvan hyvyys piilee? En löytänyt sitä.

Täähän oli siis ehkä huonoin elokuva minkä mä olen vähään aikaan katsonut. Miksi tätä siis niin hehkutetaan? Miksi?

En uskoakseni voisi haukkua elokuvaa koskaan tarpeeksi, sillä niin ison osan se vei taas mun elämästä ja ihan turhaan. Argh! Miksi tehtyä ei saa tekemättömäksi? Haluaisin pyyhkiä koko elokuvan pois mielestäni.

Terveisin,
Tekko Dynamite

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)