1. marraskuuta 2010

Tupakkalakko #6

Päivä 19:

Kappas, mennään jo voiton puolella. Hienosti oon ollu polttamatta nyt 19 päivää! Aika uskomatonta toisaalta. Vastahan tää lakkoilu alko? Mitä hiivattia.

Mutta tosiaan, 32 - 19 = 13 päivää. 13 päivää jäljellä ja sitten minä palkitsen itseni vaniljasikarilla. Se on oikeesti pakko, sanoitte te siihen mitä tahansa, mutta mä väitän, että olen sen ansainnut. Mira mua tässä jo yks päivä kiusas ja sano, että sillä on vaniljasikaria jossain jemmassa. Mäkin haluun!

Jos oikeesti ootte sitä mieltä, että en ole vaniljasikariani ansainnut, niin sanon teille, että haistakaa kakka. Se on aikamoinen saavutus kun on 32 päivää polttamatta! Eikö? Varsinkin, kun oli tottunut tyyliin polttamaan joka päivä.

Terveisin,
Vaniljasikaria halajava Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)