26. helmikuuta 2024

⇝ Putous 16. tuotantokausi | Sketsihahmot #5

Minä, suuri hurahtaja, olen tällä hetkellä taas koukussa The Sims 4 -peliin. Käytän kaiken vapaa-aikani siihen. Alkaa kyllä jo hiljalleen vaikuttaa siltä, että kausi alkaisi kohta puoliin olemaan ohi, koska tulee semmoisia pieniä tylsistymisen merkkejä jo. On jäänyt kaikki muu tekeminen vähän retuperälle tämän kauden takia, mutta kokeillaan nyt kirjottaa kuitenkin tämä Putous -merkintä pois kuleksimasta.

Käydään suoraan hahmojen kimppuun:


Rekka-Liisa pitää edelleenkin huonoimman hahmon paikkaa. Edelleen jaksan ihmetellä, että millä ihmeellä tämä sinnittelee edelleen mukana? Jakso ei mun mielestä tuonut tämän hahmon tarinaan yhtään mitään lisää, joten voisko tämä jo tippua?

Nolo iskä Aki sen sijaan tippui pois. Olihan tämäkin nyt aika kehno suoritus loppujen lopuksi, mutta silti parempi hahmo kuin esimerkiksi yllämainittu. Sen verran tylsistyttävä hahmo kuitenkin tämäkin, että en edes muista sen suoritusta edellisestä jaksosta, vaikka ei siitä ole kuin muutama päivä kun se tuli.. Hups?

VV Lahtinen jatkaa myös tasaista suorittamista, eikä säväyttänyt jaksossa mitenkään. Mun mielestä toi sen osuus tosta edellisestä jaksosta oli muutenkin niin ennalta-arvattavasti, että melkein jopa tylsistyin. Tietovisa, jossa tottakai on yksi hahmo, joka saa vahingossa vain oikeita vastauksia. Toi tietovisajuttu oli muutoinkin ehkä tän sketsihahmokilpailun surkeinta antia. Ville-Valtteri alkaa olemaan mun mielestä jo aika nähty hahmo, ikävä kyllä.

Matti McConaughey jaksaa kyllä edelleen naurattaa. Mä oon alkanut tässä kohtaa miettimään, että ehkä se ei olekaan pokan pettämistä se sen hahmon virnuilu? Se taitaa kuulua siihen hahmoon. Ehkä Nicklas on alun repeilyjen jälkeen päättänyt, että se on sille hahmolle ominaista. Mutta siis tämä hahmo! Vaikka tietovisailu oli mitä oli, niin Matti kyllä kasvoi hahmona siinäkin. Mä en tiedä menikö multa jotain ohi, mutta se kun sillä oli se joku lehtiö siinä kokoaika ja se vissiin teki jotain muistiinpanoja, väijyi kaikkea ja virnuili, nauratti mua. Se ei ole hahmo, joka vaan istuu paikallaan, vaan se hahmo tekee kokoaika jotain. Muut hahmot häviää siinä kohtaa kun jutellaan toiselle hahmolle, mutta jos Matti näkyykään ruudussa niin se varastaa shown hääräämällä omiaan. En tiedä, mutta tämä hahmo on kyllä aivan loistava!


Olen kyllä kovin ihmeissäni jos Matti ei ole tämän kauden voittaja. Se on ehdottomasti parhaiten kasvanut hahmo, naurattavin hahmo ja yksinkertaisesti paras hahmo tällä kaudella. Kertoo kasvusta siis se, että tämä hahmo alotti mun listauksella kolmannen putoajan paikalta, mutta on noussut sieltä suosikiksi.

Matin ja VV Lahtisen välillä on niin pitkä välimatka, että mun on hyvin vaikea edes kuvitella, että Lahtinen tätä hahmona tulisi enää voittamaan. Ainakaan mun listauksissani. Se miten äänestäjät äänestää on sitten aivan eri asia, mutta edelleen toivon ihmisten äänestävän hahmoja eikä näyttelijöitä.

Terveisin,
Vesa-Matti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)