16. tammikuuta 2012

Putous 2012 - Sketsihahmot part. 2

Hei! Ajattelin tänään puhua vähän yhteiskuntaa vaivaavista ongelmista ja luonnonkatastrofeista.. No eii, vitsi vitsi. Oikeesti mä ajattelin puhua Putouksesta. Haittaakse?

Toisin kuin viime kerralla, tällä kertaa en varautunut kirjoittamaan Coca Colan voimalla, koska yksinkertaisesti olen 'henkilökohtaisessa konkurssissa' (lainaus Koskiselta). Joten nyt joudun kuolla janoon, jos kirjoittaminen kestää kauemmin kun on tarve. (Täh?)

Alotetaan nyt vaikka suoraan sanomalla niinkin kauniisti, että kaikki hahmoviisujen kappaleet oli silkkaa kuraa. Eli en pitänyt. Toisaalta, viikko aikaa tehdä täydellinen kappale ja koreografit.. Ei siinä välttämättä edes ammattinäyttelijä onnistu.

Mä voisin vaikka nyt ensin järjestää mun viime viikon suosikit järjestykseen ja lähteä sitä kautta avaamaan tätä omaa suosikki sketsihahmoani.

Kuva: MTV3

Eli järjestys on tämänkaltainen:
  1. Jani-Petteri
  2. Hieno Åhlgreen
  3. Usko Eevertti Luttinen
  4. Leena Hefner
  5. Yosefiina Näätä
  6. Kari Rautiainen
  7. Sulo
  8. Piia Potka
Tämän viikon järjestys muuttui hieman, mutta ei hirveästi.
  1. Jani-Petteri
  2. Hieno Åhlgreen
  3. Usko Eevertti Luttinen
  4. Leena Hefner
  5. Sulo (+)
  6. Kari Rautiainen
  7. Yosefiina Näätä (-)
  8. Piia Potka
Tosiaan, jos kukaan ei muka huomannut eroa listoissa niin voin kertoa teille. Ensinnäkin Sulon kappale oli tavallaan hauska, mutta silti yhtä tylsä kun muutkin. Ja taas Yossun kappale oli yksinkertaisesti huono ja WANHA. Olen itse keksinyt ton "Jossulla on toinen"-version jo kauan aikaa sitten. Enkä vieläkään edes tykkää Yossu-hahmosta. Pissiksiä on nähty jo tarpeeks ja ne on aina ollu tylsiä. Aiheesta pissis ei saa hauskaa edes sketsihahmona. (Anteeksi huumorintajuttomuuteni.)

Toisaalta Piia Potka.. Ärsyttävä! Erittäin ärsyttävä! Miksei se voinut pudota? Vaikka Sulo olikin ylipuettu sketsihahmo niin ei se sentään ärsyttänyt. Piia pois, heti! "Jiiiisi sjaano mulle aina" ARGH!

Köli ei tehny minkäänlaista vaikutusta vieläkään. Tylsä perunanenä.

Ei mulla muuta.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)