9. tammikuuta 2015

PeBlog #2

Se olis se päivä viikosta mitä kaikki odottaa. Ei sen takia, että yleensä monilla alkaa viikonloppu. Ei edes sen takia, että tänään on suhteellisen yleinen ryyppäyspäivä. Syy odotukseen löytyy täältä! Mun viikottainen blogimerkintä päivä!

Nyt kun mä olen suorittanut koulupäivän, nukkunut päikkärit ja herännyt, niin on aika vähän kirjoittaa tänne jotain. Varotan vaan, että vaikka mainostin tätä noin hyvällä alotuksella, niin ei tää todellakaan voi tulla olemaan mitenkään kovinkaan erikoinen.

Päiväunilta herääminen ja juminen olo yhdistettynä blogimerkinnän tekemiseen ei ole kovin ideaali tilanne. Ja kun siihen vielä pienenä lisänä se, että en ole oikein kerennyt varautua tähän blogimerkintään mitenkään, esimerkiksi keksimällä aihetta, niin ollaan jo melkein ongelmatilanteessa.

On ollu sen verran mielenkiintoa kirjottaa näitä blogimerkintöjä tässä muinakin päivinä, ni olen oikeestaan varastanut kaikki miettimäni aiheet jo niihin. Tosin, oonhan mä nyt kirjottanu jo näin paljon tekstiä ilman aihetta, joten miks en jatkais vaan tätä ainaista valittamista idean puutteesta? Hetki jota on kannattanut odottaa, jos kukaan tätä on edes odottanut.

Ja vaikka mun piti PeBlogeihin jatkossa lisäillä kuvia mielenkiinnon säilyttämiseksi, niin mitään kuviakaan en ole vielä tälle viikolle varannut, joten olen täysin puilla paljailla.

Pakko mun on oikeesti myöntää se tosi asia, että olen mä oikeesti tän blogimerkinnän eteen nähnyt vaivaa. Oon pitkin viikkoa miettiny hyviä aiheita ja niitä pari mieleeni saanutkin. Vaan arvatkaapa onko mulla enää minkäänlaista käryä siitä, että mitä olin tälle päivälle blogimerkintään ajatellut? Ei tosiaan.

Tää päivä tuli paljon nopeemmin kun mä olin ajatellut. Pitänee varmaan jatkossa yrittää pitää mukana vaikka paperia ja kynää, että jos tulee pienikin idea PeBlogin aiheeksi, niin äkkiä ylös, ettei se kerkeä valua mun väljästä päästä ulos ennen toteutusta.

Jokatapauksessa: Tämä oli PeBlog #2 ja teidän ei olisi kannattanut tänne edes eksyä. Sori jos tuotin pettymyksen. En lähde lupailemaan seuraavaankaan viikottaiseen blogimerkintään mitään maatajärisyttävää, mutta toivottavasti mulla olis sillon edes jonkin värinen lanka, jota seurata.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)