23. tammikuuta 2015

PeBlog #4

Joo, perjantaiblogin paikka taas, koska perjantai. Loogista.

En heränny tänää ees ajoissa kouluun. En tiedä miksi, mutta nukuin yli 13:sta. Vaikka muistaakseni nukahdinkin aika aikasin.. No, aina ei voi voittaa. Perjantait on muutenkin niin lyhyitä koulupäiviä, että ne kerkee korvailemaan sitten paremmalla ajalla.

Mitä mä sit oon tehny tänään? No, latasin eilen yhen legendaarisen pelin mun lapsuudesta - Theme Hospital. Sitä oon tykittäny tänään ja käytiin sit Riihimäellä kaupoillakin.

Sit oon tän päivän kärsiny kauheesta niskakivusta, joka on heijastanu niin pahasti päähänkin, että se on jopa haitannu mun oikeen silmän näkökykyä. Semmonen jumi, et oli pakko pitkästä aikaa imasta särkylääke ja hieroa vähän Mobilattia. Näin iltaa kohden se on kyllä jo hieman parantunu, onneks.

Jos tähän kirjottelisin vielä, että miten on toi mun kaikkea turhaa pois-projekti edenny. Eli tosiaan, hampurilaiset on edelleen täysin poissa, ei tee edes mieli. Energiajuomia oon tässä kuussa juonu kaksi. Sipsit on jääny sen jälkeen kokonaan pois kun asian otin puheeksi. Limua en oo juonu nyt vissiin kolmeen päivään vaan oon korvannu sen vedellä.

Sipsien tilalle tuli pähkinät ja välillä jos villiks heittäydyn ni popsin kukkakaalia dipin kanssa. Ylensyöminen ruuan kanssakin on jääny, koska ei oo oikein ollu semmosta ruokaa mitä olisin voinu syödä nälänkin jälkeen.

Seuraava lisätavote tässä oliskin se, että oppisin syömään. Pieniä annoksia ja sit hieman useemmin. Opetella huijaamaan nälkää, niin sanotusti. Se kyl tulee vaatimaan multa paljon, koska koko ikäni syöny aina ku vaa ollu mahollista - ehkä se selittää ylipainon. Vaa-alle en oo vielä uskaltanu kattomaan, että olisko nää mahdollisesti tehny painolle jotain.. Mut ehkä mä sillekin vielä joku päivä uskallan.

Nyt ku on tosiaan vähentäny tota kaikkea turhaa, ni musta tuntuu et mun mahaan sattuu kokoajan. Ne kai kaipailee kaikkea sitä roskaa mitä sille ennen annoin. Kokoajan se on turvoksissa, vaikka ei olis syönykkää aikoihin. Kai se totuttelee? Tai kiukuttelee? No, periksi en sille anna.

Jos tää ruokailutottumusten muuttaminen onnistuu ni kuhan noi lumet tosta sulaa, ni olis kiva ehkä ruveta harrastamaankin jotain - mutta mitä? Tän kokosena ja vanhojen ruokatottumusten orjana mua ei koskaan kiinnostanu. Ehkä mä sit jossain vaiheessa alotan vaikka ihan vaan kävelyllä. Kuulostaisko hyvältä? No joo.

Mut johan sitä tekstiä tulikin, joten tähän päätän tämän jaarittelun. Kommenttia saa laittaa, jos tahdotte tukea mua näissä mun tavotteissa, tai mitä nää nyt onkaan.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)