16. tammikuuta 2015

PeBlog #3

Meinas katketa mun perjantaiblogiputki tähän päivään, mutta onneks mä just ja just muistin sen. Ja koska mä muistin sen vasta näin viime hetkillä ni mä tahdon kertoa teille leffasta, joka me just katsottiin.

Leijonasydän. Elokuva, jonka olin jo pitkään halunnu nähdä. Löysin sen kympillä Anttilasta ja se oli siinä vaiheessa pakkopoisto. Se kummitteli mulle keittiönpöydällä ja kyselin jatkuvasti Eiralta, että joko me kerettäis kattomaan se.. Eira halus kumminkin sen säästää perjantai-illalle, joten niin tehtiin.

Elokuva loppu äsken. Kuten aika monesta muustakin kotimaisesta elokuvasta on jääny käteen, ni jäi myös tästäkin se, että se loppu jotenkin kesken. Ainut miinuspuoli. Muutenhan elokuva oli aika loistava! Se ikäänkuin pisti miettimään elokuvassa käsiteltyä rasismi-asiaa.

En heitä tähän mitään spoilereita, mutta jos kiinnostaa, ni joko kaupasta poistamaan kyseinen elokuva tai täältä lainaamaan. On oikeesti kattomisen arvonen!

Mulle on aikoinaan kolahtanu Pitkä Kuuma Kesä-elokuva niin pahasti, että sen kulutin aikoinaan täysin loppuun (katoin siis tosi, tosi monta kertaa). En tiedä ylsikö tää niin ylhäälle, mutta kyllä toi tulee ainakin toistamiseen vielä joskus katottua. Pitkä Kuuma Kesä-elokuva kesti monta katselukertaa helposti, koska siin ei silleen ollu mitään loppuun kohden kasvavaa tarinaa, mutta kun tässä se tarina iskeytyy ekalla kerralla, ni se voi olla, että se jää pölyttymään laatikkoon seuraavaa Leijonasydän-fiilistä varten.

Suosittelen suuresti!

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)