29. maaliskuuta 2012

Kävelyä, kauppakeskus Willa ja täytetyt letut.

Mikä mahtava otsikko, eikö vain? No siitähän se kaikki oleellinen selviääkin. Tähän päivään on jotenkin mahtunu aika paljon, vaikka silti niin vähän.

Kävelyä


Ja kaikenlisäksi tämä päivämäärä kertoo siitä, että Eira on jaksanu mua jo jopa 7 kuukautta.

Mä kelailin tänään, että mä en oo aikoihin ees kävelly näin paljoa. Ensin aamulla pajalle. Joku about 2 kilometriä. Sit sieltä kauppakeskus Willalle, ehkä about 1 kilometri. Siitä porukoille, joka tuo taas uuden kilometrin mukaan kuvioihin. Sitten porukoilta takasin Willaan, yksi lisää. Ja sieltä vielä porukoitten kautta takasin kotiin. Se kiersi sen verran, että varmaan joku 1,5 km.

No näillä laskelmilla nyt 6 ja puol kilometriä, mutta ei se kaikki oikeesti tossa ole. Mä tein ite semmosia lisälenkkejä jatkuvasti, että kyllä se varmasti meni johonkin 8 kilometriin helposti. Ja tähän ei ole edes laskettu niitä lisäkilometrejä, mitkä aiheutui kauppojen tutkimisesta ja kiertelystä... Okei, kateltiin lähinnä vaan nimikylttejä, mutta jokatapauksessa.

No eihän se tietenkään kenenkään mielestä kuulosta edes paljolta, mutta on se mulle puolet enemmän kun mitä mä yleensä päivässä kävelen - töihin ja takasin. Joten on se aikamoinen saavutus multa, uskokaa se jo!

Kauppakeskus Willa


Voisin kertoo viel sen verran, että toi Willa voisi olla parempikin paikka. Ensinnäkin jostain syystä meinas mennä hermot liukuportaitten asetteluun. Ihan järjettömästi laitettu sinne. Ois ollu loogista jos samasta kohtaa pääsee sekä ylä- että alakertaan, mutta ei.. Ensin mennää yläkertaan ja yläkerrasta etsitään sitten liukuportaat, joista pääsee alakertaan. Loogistako? No ei tosiaan.

Plus se, että vaikka ne olikin avajaiset, niin kyllä huomat senkin, että miten siitä nyt tulee se kaikkien teinien oleskelupaikka. Kaikki paikat vallattu ja sisäänkäynneillä syljeskeltiin, halailtiin ja polteltiin tupakkia. Kaikki kaupungin jonnet ja lissut oli siellä - varmasti. Mä vaan toivon, että ne siellä keksii jonkin tavan pitää ne ulkona sieltä, koska en usko niiden käytävien olevan suunniteltu sitä varten, että niissä lojuu jotkut teinijengit. Se jopa vaikeuttaa mun asiointiani siellä, koska paniikkihäiriö.

Ja muuten, näin Anna Abreun livenä. Kiinnostuksen kivivyöry. Kuuluu kastiin "kourallinen turhia".

No toisaalta yksi plussapiste kauppakeskukselle siitä, että ne sai GameStopin sinne. Koko mestan kohokohta.

Täytetyt letut


Sit ku mä joskus vihdoin pääsin kotiin, niin pitiki alkaa valmistelemaan täytettä lettuihin, jotka Eira eilen tuskissaan valmisti. Ja no okei, en mä sitä suoraan ruvennut tekemään, koska L.A. Noire. Semmonen peli tosiaan tarttu mukaan sieltä GameStopista, koska se oli niin halpa - 9,90 €.

Mutta täytettyjen lettujen osalta kyllä huomasi, että oli molempien ensimmäinen kerta. Täyte jäi aika kuivaksi ja letut ei meinannut pysyä kasassa - mutta kyllä niitä ihan mielellään silti söi.

Mut tää nyt oli pitkästä aikaa tämmönen postaus, että tekstiä tuli ja tuli, mutta kukaan ei sitä jaksa lukea.

Terveisin,
Tekko


p.s. GameStopista sai avajaisten kunniaks vissiinki aurinkolasit kaupanpäälle jos osti jotain. Ne on hienot ja niissä lukee "Spooky". Juuri tuollaisia minä olen aaaaina halunnut.

3 kommenttia:

  1. No toisaalta yksi plussapiste kauppakeskukselle siitä, että ne sai Vilan sinne. Koko mestan kohokohta. *Korjaus* :D

    -Nimetön Eira.

    VastaaPoista
  2. Hitsin Nimetön Eira kun en koskaan saa sen nimeä tietää. Olen pyytänyt jättämään omalla nimellä, ettei tule mitään komplikaatioita.

    Vila, pöh. Kyllä se GameStop voiton vie. Herranjesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kommentit siis jättämään omalla nimellä, höpsö.

      Poista

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)