4. joulukuuta 2013

4. Luukku


Trv. Tänään en oikein jaksa kyetä tekemään blogin eteen mitään. Ei vlogia, koska ei ollu aikaa. Ei kunnon blogia, koska väsyttää.

Tänään käytiin Järvenpään Tarjoustalossa pyörähtämässä, mistä tarttukin mukaan Eiralle kengät.

Ainiin, ja koulussa meillä on nyt koristemaalauskurssi, ni siellä tuli tänään sit sohellettua vähän epämäärästä kuvioo seinälle. Tapetontinäyttö arvioitiin tänään ja vähän tuli palautetta huolimattomuudesta. Minkäs sille voi, et se oli mun ensimmäinen ihan yksin tehty tapetointi. Aina mulla on ollu joku apuna, tai oikeestaan mä oon pyöriny siinä apuna - tai tiellisenä.

Tästä tuli nyt varmaan tosi epämukava ja huono merkintä, koska yritän tässä keskittyä pizzaan ja samalla Eira käskee mun kattoa samaan aikaan Hauskat Kotivideot-ohjelmaa. Siellä on kuulema kokoajan jotain hauskaa "KATO! Kato!"

Mut ei täs oikein sit muuta. Morsot kaikille.

Terveisin,
Tekko

P.S. Huomenna saattaa tulla taas vlogia, jos kerkeen. :) Se on vähä semmonen juttu, etten kehtaa sitä kenenkään läsnäollessa tehdä, ni täytyy kattoa senkin perusteella.

3 kommenttia:

  1. Älä aina selittele tai vähättele sun kirjotusta. Paljon mukavampi lukea vaikkei sitä juttua oiskaan niin paljoo.

    VastaaPoista

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)