23. maaliskuuta 2015

Tämmönen tänään

Täytyy nyt vaan todeta, että viikonloput on loistavia tapoja pilata ihan hyvään malliin alkanut kilojen putoaminen.

Oon nyt pikkuhiljaa siis ryhtyny lisäämään liikuntaa semmosissa arkisissa asioissa. Lisänny siispä vähän tota kävelyä näin aluksi (jättäydyn bussista aikasemmilla pysäkeillä, että voin kävellä edes pienen tovin).

Se alko vaikuttaa jo sillä tapaa hyvältä, että multa putos (hurraa hurraa) 3 kiloa. Viikonloppu vaan rokotti sitä pahasti, koska tosta puolet tuli takasin. Onneks ei ihan lähtöpisteeseen.

Tänään ku alko uus jakso ja kaikki päivät on 8-16, ni ajattelin panostaa näihin siten, että teen mahdollisimman paljon kaikkea. En vaan istu ja jumita siellä jossain penkeillä, vaan pakotan itteni jatkuvasti takasin töihin. Tänään se ainakin toimi hyvin. Olin lopuksi ihan poikki. Mä en kyenny enää jatkamaan työntekoa.

Maalarin ammatti ei ehkä välttämättä oo kaikista liikunnallisin, mutta mä sain tänään moneen otteeseen hien pintaan - eikö se ole hyvä merkki? Raataa ja raataa vaan. Jos tälleen pääsis eroon tosta julmetun laiskuudesta, joka mua on vaivannu jo useita vuosia.

Kirjottelin sillo aikasemmin jo, että pyrin vähentämään lauseen "Ei jaksa" käyttöä, mutta nyt mä kokeilen sitä täysillä käytännössä. Jos sitä saa pakotettua ittensä paiskimaan lujasti töitä koulun eteen, niin kai sitä jossain vaiheessa saa pakotettua itsensä paiskimaan lujasti töitä oman kuntonsa ja oikeiden töiden eteen.

En vaan haluais nyt huomata muutaman päivän päästä, että eihän mikään oo taaskaan muuttunu.. Joten nyt lisätään vähän liekkiä, yritetään vielä enemmän.

Ja hyvä kirjottaa tänne myös siitäkin, että mulla jäi vesi vahingossa pois. Alotin veden juomisen uudestaan tänään. En kuitenkaan missään vaiheessa korvannu vettä limulla, vaan join Novelle Plus-juomia. Niissä ainakin sanotaan, että ne on hyvä lisä.. Vaan koska ne maistuu niin hyviltä, niin ei ne voi täysin terveellisiä olla..(?)

Onneks mulla on tämä blogi. Mä olisin varmasti vieläkin se sama sipsejä mussuttava, limulla läträävä ja hampurilaisia popsiva lihava kaveri. Nyt mä olen vaan lihava kaveri. Siitä mieleeni juolahtikin vielä todeta tähän loppuun, että kaikki aikasemmin itseltä kieltämäni tuotteet on pysynyt poissa. Limua oon saattanu juoda 2-4 tölkkiä (0,33l) tässä n. kuukauden aikana. Sipsiin en koske. Hampparit ei, ja ei.

Tätä on nyt vaikee lopettaa, koska on alkuun päässy. En tiedä oonko mainostanu sitä, että oon nyt jotenkin alitajuntaisesti osannu vähentää ruokailua. Jättäny myös mahdollisimman paljon kaikkea vaaleeta pois. Lisänny vihreetä ja muutakin väriä ruokalistalle. Ei tuu otettua paljon ruokaa lautaselle, koska siihen pitää mahtua tomaattia, salaattia ja kurkkuakin (ei aina, mutta ehkäpä enenevissä määrin).

Mut nyt loppu. Kommenteissa voin jatkaa aiheesta keskustelua, jos joku haluaa.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)