4. toukokuuta 2009

Aamuharrastukset

Oon huomannut, että mulla on näitä netissä pelattavia pelejä kertynyt ehkä vähän liikaa. Joka aamu kun pääsen sängystä ylös ja saan jotain syötyä, niin mun on mentävä koneelle ja käytävä jokaisessa pelissä kattomassa, että miten siellä menee. Aattelin nyt vähän listata tähän:
Ja kun päästiin tälle linjalle, niin laitetaan vähän lisää linkkejä. Aamusin mun on myös kerettävä käymään seuraavilla sivuilla:
Näin paljon mun pitää keretä aamuisin tekemään. Jos en kerkeä niin sitten suoritan osan niistä pajalla, koska siellä on ihan toimivat koneet. Tekemistä riittää aamulle ja sen takia mä yleensä myöhästynkin pajalta. Nyt oli vähän enemmän aikaa niin oon kerennyt tekee tän kaiken jo kahteen kertaan.

Terveisin,
Kiireinen Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)