3. toukokuuta 2009

GTA 4-aiheinen merkintä

Ostin tossa jokunen aika sitten yheltä kaverilta Xbox 360-konsolin pois ja nyt oon pelannut sillä jo 42 tuntia GTA 4-peliä.

Mulla ei oo nyt muutakaan tekemistä niin ajattelin merkata vähän ylös näitä mun "saavutuksia". Tää kertoo niin tarkasti kaiken mitä pelissä oon tehnyt, joten otetaan ne nyt käyttöön.

Peliä on pelattu läpi 46,89 %, joka on todella vähän, koska peliä on pelattu kumminkin jo 42 tuntia. Poliisit on napannut mut tasan 1 kerran, mutta sairaalassa oon vieraillut sitten senkin puolesta, jopa 89 kertaa. Ihmisiä oon tappanut 720 kappaletta ja rikollisia niistä on ollut 104.

Autoja oon varastanut 335, mopoja 40, veneitä 5 ja helikoptereita peräti 1 kappaleen. 6 tähden etsintäkuulutusta oon paennut 7 minuuttia 24 sekuntia.

Suosikki liikkumistapa on ollut autot. Suosikkiauto on ollut Turismo, suosikkimopo Freeway, suosikkivene Reefer ja helikopteri Maverick. Kävellen on tullut taitettua 86,93 mailin pituinen matka, autolla 259,46 mailia, uiden 1,19 mailia, mopolla 49,86 mailia, helikopterilla 11,48 mailia, veneellä 1,06 mailia, junalla 1,05 mailia ja taksin kyydissä on tullut istuttua jopa 456,84 mailin verran.

Luoteja on ammuttu yhteensä 13 601 kappaletta ja niistä 198 on osunut tappavasti päähän. Ilman aseita oon tappanut 90 ihmistä.

Siinä oli vähän tilastotietoa. Tiedän että tää on todella turha merkintä, mutta oli silti vaan keksittävä jotain tekemistä.

Terveisin,
Tekko Bellic

2 kommenttia:

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)