1. joulukuuta 2016

Ensimmäinen

Ihan ensimmäiseksi täytyy myöntää, että mulla ei ole pienintäkään aavistusta vieläkään siitä mitä tulen tänä jouluna kirjottamaan teille. Ehkä mä vaan kirjotan päivän kuulumiset? Toisaalta siinäkään ei ole paljon kirjotettavaa, koska oletan, että mun päivän tapahtumat ei tule kiinnostamaan edes minua itseäni. Kokeilen silti.


Sain kun sainkin nukuttua viime yön suhteellisen hyvin. Heräsin kyllä pariin kertaan, mutta nukuin silti ihan melkein aamukuuteen asti. Stressiheräämiset ei ole enään niin "agressiivisia". Edeltävinä öinä jos olisin herännyt kello kolme, olisin myös jäänyt hereille, mutta nyt niin ei tapahtunut. Pyörin hetken ihmetellen "mitä teen hereillä" ja nukahdin uudestaan.

Heräsin tosiaan hieman ennen kello kuutta aamulla ja pistin kahvinkeittimen päälle. Ajoin "movemberit" pois, nappasin kupin kahvia ja säntäsin ulos tupakalle. Tupakan jälkeen istuin koneelle ja mietin: "Mitä ihmettä mä tulen tänne kirjottamaan tänä vuonna?"

Mulla oli pieni idea: etsin netistä aihegeneraattorin ja sen mukaan kirjotan joka päivälle jostain aiheesta jotain. Miten kävi? No, en ensinnäkään löytänyt ainuttakaan hyvää aihegeneraattoria, joka olisi opastanut mut oikeelle tielle, joten luovuin ideasta.

Mietittyäni valehtelematta aamu kuudesta aamu yhdeksään, päätin, että en mieti enempää. Käynnistin vaan The Sims 4 -pelin ja pelasin aikani kuluksi hetken. Pelasin siihen asti, että Eiran herätyskellot pärähti soimaan. Kävin lataamassa kahvinkeittimen uudestaan ja kävin herättelemässä Eiraa.

Pian heräämisen jälkeen Eira lähtikin jo töihin. Itse mietin vaan: mitä teen tänään?


Päätin sit et mä lähden porukoilla käymään. No, käyminen venähtikin jo vähän pidemmäksi vierailuksi. Sain siellä elämäni ensimmäisen kapselikeittimellä keitetyn kahvin, mikä oli aika mitäänsanomaton. En maistanut siinä kapselissa ainakaan hirveesti mitään mikä olisi eronnut normaalista kahvista.

Siinä me sit rupateltiin niitä näitä pitkä tovi ja sit koittikin hetki kun piti lähteä veljen avuksi kantamaan sohvia.


Saatiin niin sanotut muuttopuuhat alta pois ja sit mä jo tulinkin kotiin ja alotin kirjottamaan hätäpäissäni jotain tänne mun blogiini. Blogipuuhat jäi kumminkin kesken ja lähettiin Nellan kanssa Eiraa vastaan.

Matkalla iski idea: "mitä jos haettaiskin iltapalat tosta Pirunsaarelta?" Ja näin tapahtui. Sain just syötyä sen ja käytiin iltatupakilla vielä ja ajattelin kirjottaa tän merkinnän loppuun.


Mä en tiedä tuleeko tää mun "joulukalenteri" jatkumaan tämmösenä "näin mun päivä meni tänään"-aiheisena, vai tulenko oikeesti kehittämään jotain fiksumpaa. Mä en usko, että kukaan teistä oikeesti jaksaa lukea tätä tämmösenä kahtakymmentäneljää päivää. Mulla on itellä ainakin vielä pieni toivonkipinä, että saisin tänne aikaseks jotain, joka saattaisi vielä kiinnostaa ihmisiä.

Toisaalta oisin halunnu jo alottaa tänään sen jonkun fiksun, koska idean muuttaminen keskenkaiken on aika, no, typerän tuntuista, mutta suokaa se minulle anteeksi. En ole voinut mun stressilleni mitään.


Ideoita saa lähettää, koska musta tuntuu, että tämä tulee tänävuonna olemaan mun osalta aika ideaköyhä.

Mutta jatketaan harjoituksia huomenissa.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)