22. joulukuuta 2014

Joulukuun kahdeskymmeneskahdes.

Musta tuntuu, että me ei koskaan Eiran kanssa malteta odottaa jouluun asti, vaan annetaan lahjamme etukäteen. Ehkä se johtuu siitä, että ollaan kumminkin joulut aika eri osotteissa. Kyllähän sitä vois varmaan joku vuos koittaa vähän yhdistää noita joulunviettoja jotenkin - kiertää vaikka yhessä syömässä kaikki ruuat kaikkialta. Nyt me ollaan vaan totuttu viettämään nää tälleen.

Mitä niihin lahjoihin tulee, niin mä sain tänään vihdoinkin ostettua Eiralle edes jotain. Oon tosi tosi tosi tosi huono keksimään lahjoja. Mietin aina liian monia eri seikkoja ja sit aina päädyn lahjakorttiin.. Helpoin.

(Klikkaa kuvaa suurentaaksesi)
Tänä vuonna en kuitenkaan päätynyt lahjakorttiin! Edistystä Tekko! Mä tiedän, että Eira tykkää lämpimistä suihkuista, nukkua lämpimässä ja muutenkin se on semmonen lämpimän ystävä. Päädyinpä siis semmoseen peittoon, mikä lämpenee kun se on kytkettynä seinään. Se tuntu semmoselta, että se vois olla semmonen mistä Eira vois tykätä!

Tosin, mä lupasin sille jo muutakin, mutta sen se saa vasta kun se itse keksii mikä siitä tulee ja mihin se tulee. Mutta koska en osannu olla antamatta nyt mitään, niin oli pakko keksiä jotain. Ja onneksi keksin!

(Klikkaa kuvaa suurentaaksesi)
Eirakin osti mulle tän tietokoneen joululahjaks ja sano, että "älä odota mitään muuta!" Silti se oli vielä ostanu mulle kolme pakettia. Se lisäs mun paineita lahjan keksimisessä. Kuitenkin, se paketti minkä se tänään mulle ojensi, sisälsi NHL 15 ja dödöpaketin. Olin aika hämilläni. 

Sitten se vielä kruunas mun päivän sillä, että se hommas mulle ledilistan! Mulla oli pitkään visio siitä, miltä haluun mun tietokonenurkkauksen näyttävän ja sitä ei voinu toteuttaa ilman ledilistaa. Nyt mulla on mun visio toteutettuna!

(Klikkaa kuvaa suurentaaksesi)
Mikä on mahtavampaa kun saada valmiiksi jotain, mitä on pitkään jo suunnitellut? Se on aika voittajafiilis. Mä olen aika ylpeä siitä, että mun visio ja toteutus täsmäs toisiinsa niinkin täydellisesti.

Ja koska ollaan näin lähellä jouluaattoa, ni mä ajattelin lahjoa teitä lukemaan mun merkintöjä sillä, että mä lisään tänne muutamia kuvia! Ainakin joskus joku oli kommentoinut, että lukisi mielummin enemmänkin tekstiä, jos olisi ujutettu kuvia mukaan. Nyt tässä ainakin hänen toiveensa toteutui.

Mitä muuta? No, oli hauska viettää pitkästä aikaa aikaa Ville(zka)n kanssa aikaa. Kierreltiin Willaa ja käytiin Raxissa (tarjosin Villelle synttärieväät, myöhässä). Sit vielä käveltiin Villen kanssa meille tänne kauas keskustasta. Käynnistettiin NHL 15 ja pelattiin pari ottelua. Saatiin aikaan sopiva tasapaino ku kumpiki voitti yhden matsin. (Muista Ville, se on nyt Penguins 1, Stars 1)

Sit tää datanomi vielä sääti mun koneen kanssa ja lähti bussilla kohti kotia.

Toivottavasti tää oli vähän mielenkiintosempaa luettavaa kun aikasemmat (itseasiassa musta tuntuu, että tää toive mulla on joka päivä).  Tähän ainakin panostin kuvien verran enemmän ja musta tuntuu, että tekstiäkin tuli taas tilkka enempi.

Terveisin,
Tekko

2 kommenttia:

  1. Kuvilla on kyllä kumma vaikutus. Luin koko tekstin sanaakaan skippaamatta taas vaihteeks! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varsinki jos upottaa semmosia kuvia, mitkä ei selity välttämättä itsestään. Pakko lukea, että saa tietää mistä on kyse. Itseasiassa.. Vois melkein ottaa tavaksi. :o

      Poista

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)