19. joulukuuta 2014

Joulukuun yhdeksästoista.

Perjantai.. Kuitenkin viimeinen perjantai ennen joulua.. Aika jännää sinällään, että oon kuitenkin saanu pidettyä tän mun blogiputken tähän asti..

Tähän päivään mulla ei oo taas sen enempiä lisättävää.. Kävin koululla. Ruokailemassa puuroa. Sit tultiin Ronin kanssa meille pelaamaan NHL:ää. Hävisin. Höh.

En tiedä mitä enää kirjottaisin. Vaikka edelliset blogimerkinnät on ollu tynkiä, ni tää on erittäin tynkä. Mä toivon, että saisin huomiseks jotain vähän asiallisempaa.

Tänää alko kumminkin joululoma. Odotellaan, että päiväys iskee tohon kahenkymmenenneljän kohalle.. Päästään tästä joulusta. Saadaan tää blogiputki pois alta. Ehkä.

Mä toivon, että tää olis pikkuhiljaa tässä.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)