6. joulukuuta 2014

Joulukuun kuudes.

Ensinnäkin hyvää itsenäisyyspäivää! Toisena, tänään on bileet, kaikki sileeks - hyi mikä lainaus. Ettäs kehtasin..

No kuitenkin, tämä blogimerkintä tulee tänään tähän aikaan ja mulla ei ole tähän paljon mitään sisältöä. Mutta koska tämä on pakko tehdä, niin teen sen nyt ja.. Ja.. Unohdin. Kuitenkin, koristelin tänään Eiran tekemän voileipäkakun. Eiran ohjeiden mukaan tosin, mutta kai mä siinä jouduin hieman improvisoimaan.

Omasta mielestäni ihan nätti tuli.. Se vaan, että kun Eiralla oli tietty visio kakusta ja mulla vaan ohjeet.. Ei se välttämättä täysin Eiran silmää miellytä, mutta oppiipahan, että ei mua kannata jättää toteuttamaan tommosta tähtitieteellisen tarkkaa koristelutyötä. Tosin, ehkä tästä kakusta olis tullu viel hirveempi, jos mulla ei ois ollu pienintäkään hajua Eiran visiosta, koska en mä itse osaa kyllä kakkujen kanssa taiteilla.

En tiedä miten tätä tämän päivästä blogiani enää sotkisin, joten kai tämä pitänee jättää lyhyeksi ja ytimekkääksi.

Terveisin,
Tekko

p.s. Tosiaan, huomisen blogista en ole 100% varma, en edes 50%. Riippuu mitä ilta tuo tullessaan.. Tai oikeestaan aamu. Tai oikeestaan koko huomispäivä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)