14. joulukuuta 2014

Joulukuun neljästoista.

Aina vaan paranee. :D
Ainii, mulla on tääkin tältä päivältä tekemättä. Voe voe, oon ollu tänää tosi laiskalla päällä. Tänään ku heräsin, ni suoraan aamukahvin ja tupakan kautta tietokoneelle ja tässä tää päivä on aika nätisti menny. Nellan oon käyttäny toki pihalla ja tälleen, mut muuten ei mitään järkevää.

Tai no joo, väsäsin yhen koulun korvaustehtävän. Se on kai päivän isoin suoritus. Nyt pitäs keksiä jotain kirjotettavaa tai sitten tästä ei tule tänään yhtään mitään.

Viime yöstä sen verran, että älkää missään nimessä sanoko "ei voi jaksaa", jos oot sängyssä ja virtsaamisentarve ilmenee. Joo ei, en kastellut sänkyä, mutta heräsin joskus kahentoist jälkeen yöllä ihan tajuttomaan hätään. Sen jälkeen en saanu unta ku vasta aamulla vähä ennen ku Eira heräs töihin. Mahollisesti joskus 0530 tai 0600. Että semmosta. 

Mielenkiintosta selostaa täällä tämmönen asia, mutta ottakaa siitä nyt ohje haltuun. Itse aion ainakin jatkossa jaksaa vaikka väkisin, koska oon niin huono nukahtamaan jos herään kesken unien.

Pidetäänkö tää tänään tälläsenä? Kerroin teille vain hyvän ohjeen tulevaisuuden varalta, jota aion ainakin itse noudattaa. Ei mulla meinaan oikeesti ole tähän päivään muuta lisättävää, koska ei ole tullut mitään aihettakaan mistä voisin kirjottaa.

Niitä saa edelleen ehdotella. Jos kiinnostaa kuulla mun mielipide jostain asiasta, niin kommenttia vaan niin katon mihin kykenen. Sen pituinen se!

Terveisin,
Tekko

1 kommentti:

  1. Tämmönen ilmoitusluontoinen asia että ite heräsin vielä joku vuos sitte joka yö kupla ottassa, nykyää harvemmin. Ei se vaikuttanu mihkää mitenkään :o

    VastaaPoista

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)