24. joulukuuta 2014

Joulukuun kahdeskymmenesneljäs!

Mä aattelin, et mä säästän kaikista eniten tekstiä tänne joulukuun tähtihetkeen, kahdenteenkymmenenteenneljänteen päivään. Väärässä olin.

Mä voin teille näin alustavasti kertoa tänään, että sain kaikkee semmosta mistä on jotain hyötyä. En mitään kovin turhaa siispä.

Sukkia, dödöä ja boksereita. Mitä muuta mies voi vaatia? Yllättävin oli ehkä se kun sain aidot Reino-tossut. Ja veljen perheeltä semmosen hatun, mitä oon aina niillä käyttäny. Ne kyllä valmisteli mut tähän lahjaan hyvin: "Kaikki ei tätä välttämättä osais vitsinä ottaa."

Mä osasin ja ymmärsin miksi se mulle oli paketoitu.

Mutta tosiaan, tässä vaiheessa sitä osaa arvostaa kyllä melkein enemmän pehmeitä paketteja kun kovia. Pehmeistä saa aina jotain hyödyllistä. Oli kyllä kovatkin paketit tänä vuonna hyödyllisiä. Dödöä ei koskaan voi olla liikaa.

Mulle tärkeintä on kuitenkin ollu tää seura. Vaikka ei täällä kaikkia sisaruksia oo näkyny, ni kumminkin edes yhdessäolo sen porukan kanssa, jotka tänne on omilta kiireiltään kerenny. Ihan mahtavaa!

Tässä ollaan nyt muutamat mukilliset glögiä nautittu ja kohta nautitaan vähän lisää. Sitten mahdollisesti pelaillaan jotain yhdessä.

Huomenna tää on kumminkin jo historiaa, ni otetaan tästä joulusta kaikki ilo irti! Onnellista joulua kaikille lukijoilleni!

Nauttikaa niistä läheisistänne nyt! Viettäkää niiden kanssa aikaa kunnolla, edes kerran vuodessa! Mitä useemmin, sitä parempi. ;)

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)