10. joulukuuta 2014

Joulukuun kymmenes.

Tänää ei menty siitä mistä aita on
matalin. Ei kyllä kovin korkeeltakaan.
Kymmenen päivää joulukuuta takana.. Aikamoista. Päivät menee kyllä suhteellisen nopeesti.

Mikä mielenkiintoisinta, mua väsyttää. On se ihme. Nukkuu sitä liian vähän tai liikaa, niin aina väsyttää niin vietävästi.

Viime yönä nukuin aika reippaasti. Eira sano, että nukahdin varmaan jo ennen 21. Arvatkaapa mihin aikaan heräsin? 11:40. Nousta jaksoin vasta vähän jälkeen 13. Joo, kyllä, koulu skippaantu. Ei sille mitään mahda.

Tää päivä on ollu tämmöstä vähän mitäänsanomatonta.. Oon ollu ihan mielettömän jumissa heti heräämisestä tähän hetkeen. Enkä usko, että tää jumisuus tästä yhtään helpottaa ennen kun pääsen nukkumaan.

Tänää ei irtoo kyl kovin hirveesti tekstiä. Eilen mä huomasin, että vaikka mulla ei pitäny olla paljoo asiaa, niin sitte vaa ku pääsin vauhtiin, niin tekstiä tuli paljon enemmän kun oli tarkotus. Tänään joutuu jokaisen lauseen miettimään kolme kertaa ja ei vieläkään ymmärrä mitä se tarkottaa. Kai teillä sentään leikkaa hieman paremmin.

Jos tässä ei oo yhtään selvää lausetta, niin älkää välittäkö - mä sentään yritin.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)