4. joulukuuta 2014

Joulukuun neljäs.

Neljä.
Huh huh! Täytyy sanoa, että oon kyl aika väsyny taas tänäänkin. Ei tarvinnu ku muutama tunti tehdä hommia, ja mä oon ihan naatti. Pitäs varmaan kehittää jotain mikä auttais jaksamaan.

Ja ihan näin huvikseni tahdon ilmoittaa tähän, että oon nyt ollu ainaki noin viikon ilman energiajuomia. En tiedä johtuuko juurikin siitä, että oon niin väsyny nyt aina koulun jälkeen. Mielummin oon kumminkin ilman energiajuomia ja väsyny päivät, kun että juon joka aamu energiajuoman ja valvon yömyöhään - kyllä, se vaikuttaa muhun silleen.

Ei sitä energiajuomien vaikutusta välttämättä tajua jos niitä juo oikeesti urakalla. Mut heti kun ne lopettaa nii johan alkaa unirytmikin palaamaan ja huomaa selkeesti, että se energia ei nyt täysillä riitä koko päivään. Ehkä tää tästä ajan kanssa tasaantuu. En oikein ymmärrä välttämättä itekkään tätä edeltävää tekstiä, mutta nyt ei kykene parempaan.

Tosiaan siis, join vielä viikko sitten energiajuomia päivittäin, tai ainakin hyvin usein. Joskus jopa parikin pulloa päivässä.

Mut hemmetin hyvä että sain tähän alkuun vähän energiajuoma-tekstiä, koska mulla ei oikein ole tänäänkään mitään sen ihmeempiä. Heräsin, kouluun, duunia ja kotiin. Loppupäivän aattelin vaan olla tai olla olematta.

Meinasin tossa vaan rojahtaa sohvan pohjalle ja kattella televisiota, mutta en jaksanu. Tai oikeestaan televisiosta ei tullu mitään mielenkiintoista. Päätin sit vaan, että no, tehään tää blogi taas tähän aikaan ja katellaan mitä loppupäivä tuo tullessaan - tuskin mitään mainittavan arvosta. 

Paitsi heti kun pääsin mainitsemasta tosta, että tuskin tulee tapahtumaan mitään, niin imuri piiputti. Eira tuolla huuteli jonkun aikaa, mutta olin niin kirjottamisen lumoissa, etten tajunnu. Sit kävin kattoo mikä ongelma, ni imuri ei lähteny kuulema käyntiin. Eikä se kyl tosissaan niin lähtenykkään. Mahtavuutta.

Mut sen enempiä höpisemättä voin helposti kuitata neljännen päivän kirjoitetuksi.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)