19. joulukuuta 2017

19. | Yhdeksästoistako?

Mä huomaan aiheuttavani itselleni taas mielettömän kiireen.

Nukahdin eilen illalla ihan ihmisten aikaan, siinä vähän kello 20 jälkeen. Vaan nukuinko koko yön? En. Heräsin vähän jälkeen kello 1, ihan virkeänä. Pyörin täällä yläkerrassa ja mietin, että mitähän sitä nyt sitten tekis. No, pelasin.

Joskus aamukuuden aikaan siirryin alakertaan odottelemaan, että kello tulee 8 ja voin herättää Eiran. Näin kävi.

Jossain kohtaa Eira lähti töitä kohti ja itse jäin taas pohtimaan, että mitenhän sitä pysyy hereillä tän päivän. Oon pysynyt ja nyt kerron miten.


Pyörin tyhjän panttina noin kello kahteen ja laitoin kahvit tippumaan, koska Roni oli tulossa Hyvinkäältä käymään. Kahvin tippuessa mä leikkasin mun hiukset. Sit Roni saapuikin jo, ja hörpittiin siinä sitten kahvit ja lähettiin eteenpäin.

Eiran joululahja, huh, tiedättekö miten vaikea on keksiä kaksi lahjaa joulukuussa? Ensin sillä on synttärit ja sitten on joulu. Pyörittiin kaupoilla ja mä mietin pääni puhki kaikkia vaihtoehtoja. Löysinkin jotain, mutta mun omassa päässäni tää ei yksinään riitä, joten mun on mentävä vielä uudestaan.

Tarjosin Ronille rullakebabin Riihimäen Riihimasterissa – siellä on muuten ihan uskomattoman hyvät ruoat. Sit tultiin takasin tähän meille ja mä alotin taas rankan aivoriihen sen suhteen, että mitä ihmettä mä vielä keksin. En keksinyt vielä. Joten me vaan kuunneltiin musiikkia ja hölistiin niitä näitä, kunnes Roni lähti.


Nyt mä olen täällä yläkerrassa ja odotan, että pääsen nukkumaan. Ja mitä mä tarkotin sillä, kun aluksi sanoin, että aiheutan itselleni mielettömän kiireen? Lähinnä noita laatikkojuttuja. Joo, on mulla vielä 4 päivää aikaa, mutta mä en tiedä riittääkö se? Pitäs vielä kehittää muutakin. Miten? Missä ajassa? Miksi? Apua.

No, ihmetellään sitä seuraavissa luukuissa tai toimitaan.

Iloista joulun odotusta,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)