8. joulukuuta 2017

8. | Kahdeksasko?

Mul on tosi harvoin tosi huonoja päiviä, mutta tänään mulla on semmonen.

Mä nukuin huonosti, ja heti herättyäni mun rauhassa heräämistä hoputettiin ja se oli ilmeisesti sitten siinä. Yleensäkin jos mulla on jotain menoja, niin se ihanneaika hereilläoloa ennen menoa on noin 2 tuntia. Sit mä kykenen olemaan suhteellisen ihminen.


Tästä johtuen, multa ei kyllä tänään irtoa juttua. Käytiin Hyvinkäällä, viemässä paketteja odottamaan joulua. Se on päivän ainut mainittava asia.

Kaikenlisäksi tässä on nyt tullu syötyä tosi huonosti ylipäätään, että kai sekin vaikuttaa jotenkin tohon mielentilaan. Oon vaan niin ärtynyt kokoaika. Muistan joskus kun lopetin mun lääkityksen seinään, mä olin kokoaika vihanen. Se on mun viimesin muistikuva todella huonoista päivistä.

Kaiken muun lisäksi tänään piti vielä maksaa laskujakin. Ja te varmaan tiedätte mun suhteeni rahaan, vihaan sitä. Vihaan rahaa ja laskuja.


No, sen enempiä mutisematta päätän tän päivän luukun tähän. Ehkä hyvällä tuurilla mulla on huomenna parempi päivä.

Iloista joulun odotusta,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)