29. joulukuuta 2022

Blogini on edelleen seksuaalinen?


Alkuperäinen ajatukseni oli kylläkin tulla kirjottamaan teille jotain aiheesta "uudenvuodenaatto ilman suunnitelmaa", mutta erehdyin aloituksessa puhumaan jostain ihan muusta, joka sitten triggeröi mun mielen jatkamaan jostain siitä jostain ihan muusta. Jostain, mistä ollaan joskus aikaisemminkin tehty varmasti hyvin samallainen blogimerkintä; mun blogini sisältää seksuaalista. En edelleenkään ymmärrä, eikä tämä blogi tarjoa teille mitään uutta jos muistatte sen aikaisemman merkinnän samasta aiheesta.

Huomasin tossa semmosen jutun, että jos tälle vuodelle saisin vielä 2 merkintää tehtyä niin pääsisin hyvään lukuun merkintöjen kokonaismäärässä. Mä en normaalisti tarttuisi tämmöiseen houkutukseen, mutta nyt on ihan pakko. Miettikää nyt vähän, tasan 100 merkintää vuodessa! Vaikkakin aika kauas jäi tänäkin vuonna toi oma ennätysmäärä, joka näkyy olevan 109 merkintää vuodessa. keskimäärin 8,3 merkintää kuukaudessa sikäli mikäli siihen sataseen pääsee. Ei se kuulosta paljolta, mutta kyllä se tuntuu paljolta tällein sisällöntuottajan näkövinkkelistä. Semmonen keskiverto youtubettaja tunkee n. 4-6 videota kuukaudessa ulos, joten kyllä mun pitäisi aina kyetä tommoseen 8-9 kirjoitettuun merkintään per kuukausi. Tokikaan mua ei motivoi tässä hommassa raha yhtään, koska mun ei ole tästä mahdollista mitään saada. Ei näillä lukijämäärillä. Eikä senkään takia, että edelleen kun yritin hakea tälle sivulle mainoksia, jotta voisin alkaa tienaamaan tällä edes jotain, niin se tössäsi päätökseen: "Vain aikuisille suunnattu sisältö: seksuaalinen sisältö".

Mä en siis todellakaan edelleenkään ymmärrä, että missä mättää. Mä ajattelin silloin viimeksi kun tota yritin, että ehkäpä siinä on jonkinlainen virhe. Ajattelin odottaa hetken ennen kun kokeilen uudestaan, mutta edelleen vastaus on sama. Auttakaa mua, pyysin tätä viimeksikin, mutta etsikää täältä mun blogista yksikin kohta joka rikkoo jotain seuraavista kohdista:
– jossa on alastomuutta
– joka on seksuaalisesti vihjailevaa ja/tai jonka tarkoitus on tuottaa seksuaalista kiihottumista tai tyydytystä
– jossa käsitellään seksuaalisia fetissejä
– joka liittyy aikuisviihteeseen
– jossa mainostetaan seksituotteita
– joka liittyy suhteiden ja/tai seksiseuran hakemiseen
– jossa annetaan seksuaaliseen suorituskykyyn liittyviä neuvoja
– jossa mainostetaan seksuaalisen suorituskyvyn parantamiseen tarkoitettuja lääkkeitä tai lisäravinteita.
Kun siis.. En itse vaan keksi. Mä en ole koskaan lisännyt tänne ainuttakaan alastonkuvaa, en itsestäni, enkä kenestäkään muusta. Eli se kohta ei ainakaan pidä paikkaansa. Seksuaalisesti vihjailevaa ja/tai jonka tarkoitus on tuottaa seksuaalista kiihottumista.. No, tuota.. Jos näin on, niin en tiedä missä yhteydessä olen mitään tällaista yrittänyt sanoa. Joskus blogin alkuaikoina toki käytin kirosanoja, mutta niiden ei ainakaan minun mielestäni ole tarkoitus tuottaa kenellekään mitään mielihyvää. En ole käsitellyt täällä minkäänlaisia fetissejä, en kirjoittanut tai lisännyt mitään materiaalia, joka liittyisi jollain tapaa aikuisviihteeseen. En ole edes yrittänyt kaupitella täällä kellekään mitään suristimia. En ole hakenut täällä minkäänlaista seuraa, enkä ole yrittänyt kenellekään antaa mitään vinkkejä minkään suorituskyvyn parantamiseen. Enkä myöskään ole koskaan ikinä milloinkaan mainostanut täällä ainuttakaan lääkettä.

En vaan keksi. Enkä mä löydä mistään kohtaa, jossa voisin niitä pyytää näyttämään nämä epäkohdat blogissani. Se olisi siis paljon helpompi mulle, että ne laittaisi mulle vaikka linkkinä nämä tätä sääntöä rikkovat kohdat, jotta saisin sitten itsekin tietää mitä olen tullut tehneeksi. Oon tästä tehnyt tosiaan joskus aikaisemminkin merkinnän ja varmasti käyttänyt paljon samoja argumentteja, mutta sen edellisen kerran jälkeen mä olen useasti lukenut vanhoja blogimerkintöjäni. En tokikaan sillä silmällä, että etsimällä etsisin niistä jotain seksuaalista, mutta lukenut kuitenkin. Vielä tähän päivään mennessä ei ole tullut vastaan mitään mikä rikkoisi jotain kohtaa noista.

Mä olen kylläkin aivan varma, että tämä on jonkun Googlen botin tekosia tämä esto. Tää seksuaalinen asia täällä sivulla voi olla siis joku ihan puhdas erehdys, jokin muoto, joka muistuttaa bottia jostain seksuaalisesta. Ja tämän takia mun on täysin mahdotonta sitä itse löytää. Ja sit taas toisaalta jos se ei ole botin tekosia, niin sitten joku kyllä viilaa pilkkua ihan liian hienolla viilalla. Sikäli mikäli muistan 10 vuoden takaisin tyylini kirjoittaa, niin ihan hyvin siellä on voinut tulla jotain, mitä en ole tarkoittanut seksuaalissävytteiseksi, mutta se on niin tulkittavissa. Mutta en voi sitä myöskään löytää siksi, että en selaa tätä tarpeeksi tarkalla suurennuslasilla.

Sen mä myönnän suoraan, että alkupään tekstit ei ole kaikki lapsiystävällisimmästä päästä, koska silloin tosiaan koin jotenkin tärkeäksi käyttää kirosanoja. Ja jos botti tai kuka tahansa nämä tulkitsee sääntöjenvastaiseksi, niin sitten olkoonkin niin, että en tule tällä blogilla koskaan mitään tienaamaan. Mä en ala vanhoja blogimerkintöjä poistamaan tai edes etsimään niistä niitä kirosanoja poistettavaksi. Se on osa tämän blogin ja minun historiaa, joten ne ajaa mahdollisten pienten mainostulojen edelle.

Hupsis.. Mä olin mielessäni kylläkin päättänyt, että en enää koske tähän aiheeseen. Juurikin siitä syystä, että mä olen tehnyt tän merkinnän jo kerran. Typerää tehdä sama merkintä käytännössä uudestaan. Tää vaan tavallaan nyt karkasi käsistä ja tulos on tämä. Josko tämä nyt kuitenkin sitten sulkisi ympyrän ja päättäisin nyt ihan aikuisten oikeesti, että tämä blogi on ja pysyy mainoksettomana? Tai siis sikäli mikäli saan jonkun joskus näyttämään kaikki epäkohdat ja ne on korjattavissa ilman sen suurempaa hämmennystä, niin sitten tilanne on toinen. Jos kuitenki on niin, että mun täytyisi itse osata tietää miten joku botti tai toinen ihminen tätä mun blogia tulkitsee, niin siinä tapauksessa tämä on ja pysyy tällaisena kun tämä on. Ja sitten taas jos ne uhkaa sulkea tämän mun koko blogin sen takia, että tämä on niin hirveän seksuaalinen, niin sitten olen kyllä valmis tekemään kaiken mitä kuka ikinä haluaakaan. Mä en halua menettää tätä blogia, koska täällä on aika pitkä pätkä meikäläisen historiaa.


Jees, mun piti ihan oikeesti alkuun tulla kirjottamaan tänne siitä, että mulla ei ole mitään suunnitelmia uudenvuodenaatolle. Tässä kävi vaan taas niin, että olin liian vietävissä. Yksi asia aiheutti tietynlaisen mielentilan, joka johti toiseen asiaan, jonka kautta sitten tulikin taas käytyä samoja vanhoja asioita uudestaan läpi. Ja tää oli tosiaan toisintoa, joten.. No, en minä tätä enää viitsi poistaakaan. Kertaus on opintojen äiti ja ehkä tällä kertaa joku tarttuu mun haasteeseen, ja alkaa etsimällä etsimään täältä seksuaalista sisältöä.

Mä teen nyt semmosen jutun, että tulen varmaankin huomenissa kirjottamaan tosta tänkin päivän alkuperäisestä aiheesta oikeesti. Ilman, että eksyn taas johonkin mistä ei ole enää paluuta. Tiedättekö kun siis mua turhauttaa hyvin paljon toi, että mulle vaan sanotaan, jotta: "et ole valmis mainoksiin kun mainostan täällä seksuaalisia asioita".. Turhauttaa niin paljon, että ei tarvitse kun sivulauseessa huomioida asia ja jo minä kirjotan siitä pitkät litaniat, että "en varmasti ole kyllä tehnyt mitään tällaista!" Tämmöset asiat on aikamoisia triggereitä – eli suomeksi kai laukaisimia. Mun lukijamäärällä rahallista tappiota ei kerkeä syntymään kun varmaan 50 senttiä vuodessa, jos sitäkään. Että sikäli nillitän aika turhaan. Vaikka enhän minä mitään tosta mainosohjelmasta tiedä kun ei päästetä tutustumaankaan. Pöh, muka seksuaalinen blogi..

Terveisin,
Vesa-Matti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)