23. joulukuuta 2021

23. Viimeiset jaarittelut ennen joulua


Mitä lähemmäs jouluaattoa mennään, niin sitä vähemmän mun blogimerkinnät kerää lukijoita. Onkohan tyypit lähtenyt johonkin reissuun vai missä syy? Vai onkohan sisältö ollut vaan liian tylsää? No, ei se mitään, en voi auttaa.

Mun täytyy tässä kohtaa sanoa, että mulla ei ehkä ole ihan samanlaista joulufiilistä kun on ollut joskus muutama vuosi sitten. Siihen vaikuttaa monet asiat. Viime jouluhan oli tosi synkkä, vaikka kuinka yritti pitää itsensä pinnalla. Ja nyt kun tämä joulu tulee vielä olemaan entistä erilaisempi, niin kai sitä on hieman hämillään siitäkin.

Onneksi kuitenkin tänään pääsee maalle, ehkä sieltä löytyy se hapuileva joulumieli! Toivon niin ainakin kovasti, koska haluan päästä myös tähän uuteen jouluun sisään kunnolla joulumielen kera.


Päivän kuvat on tosi kivat! Uskokaa mua. Tai, no, nythän te ne näette ja voitte olla mitä mieltä haluatte.


Mä heräsin tänään siinä kahdeksan maissa Eiran ja Maxin jälkeen. Avasin makuuhuoneen oven ja näin kun olohuoneessa oli täydet kuvaustohinat meneillään. Huomasin myös heti, että valot on ihan täydelliset ja olin ihan varma, että Eira saa nyt kyllä tosi hyviä joulukuvia Maxista. Eiran puhelinkin nyt sattuu muistaakseni olemaan OnePlus, ja no.. Te tiedätte mun mielipiteeni kyseisien puhelimien kameroista. Eihän noi nyt teräväreunaisia kuvia ole, mutta kaikki muu on kyllä mun mielestä just kivasti!

Vähän oon kyllä hämilläni, että tosta ekasta kuvasta on toi tausta blurraantunut kivasti ja etuala korostuu tosi hyvin. Mutta noi epätarkkuudet vaan sitten vähän syö kuvaa, mutta ei valiteta siitä sen enempää. Ei saa valittaa kaikesta näin joulun alla.

Joulukorttimateriaaliahan noi kuvat kyllä pääosin on!


Mistähän minä teille sitten juttelisin, hmm.. Mä en oikeestaan tiedä. Huomisesta luukusta vaikka muutama sananen sen takia, että en tiedä miten ja missä kohtaa sen tulen toteuttamaan. Se tulee ehkä sitten vasta joskus illalla kun joulutohinat on tohistu, koska en usko aikaisemmin löytäväni aikaa kirjoitteluun. Ja illallahan mulla on varmasti aihe jos toinenkin, koska voin kertoa onko se joulufiilis löytynyt ja mimmoinen tämä joulu nyt sitten oli.

Aamulla mä herään maalta, sitten me toivottavasti keretään siinä jotain vielä puuhailemaan, ennen kun Eira sitten tulee hakemaan mut. Kotona odottaa joulupöytä ja syömingit. Jouluruoan jälkeen meille tosiaan tulee joulupukki ja mä vähän pahoin pelkään, että Max saattaa huutaa koko sen vierailun ajan. Se oli nähnyt joulupukin Eiran kanssa jossain tapahtumassa ja pelännyt jo silloin. Joulupukin aikana tai sen jälkeen lapsukaiset availee lahjoja ja sitten.. No, sitten en tiedä mitä tapahtuu. Ehkä sauna? Glögiä? En minä tiedä. Ettekä tiedä tekään ennen huomista iltaa.

Toivon ainakin kovasti, että kerkeän vielä huomenna, koska tää blogiputki on ollut tähän asti täydellinen. Hyvä määrä tekstiä on tullut lähes joka päivä. Olisi kovin ikävä jos kalenterin isoin luukku jäisi avaamatta..


Mä lähden tästä nyt aamupalalle ja pian sen jälkeen me varmasti lähdetään Sälinkäätä kohti. Joten; hyvää joulun odotusta ihmiset! Ja hyvää huomista joulua! Viettäkää huomenna oikein mukava päivä, jos se on mitenkään mahdollista. Viettäkää aikaa läheistenne kanssa, älkääkä miettikö vain paketteja.

Nyt ei mulla muuta!

Terveisin,
Vesa-Matti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)