2. joulukuuta 2015

Joulukuun toinen

Tää oliki paljon hankalampaa kun muistin. Ei sitä vaan meinaa keksiä kirjotettavaa jos ei ole tapahtunut mitään. Ja kun ei ole tapahtunut mitään niin pitää koittaa keksiä joku aihe, jota ihmisten ois kiva lukea. Ja tää on vasta toinen päivä.

Ensimmäisessä luukussa käyttämänä "mietitään mitä tulee mieleen numerosta yksi" ei nyt houkuta enää toisena päivänä. Ei edes siinä mielessä, että mietittäisiin mitä tulee mieleen numerosta kaksi.

Periaatteessa mua houkuttais semmonen mitä nuorena tehtiin tuolla Irc-Gallerian puolella. Joku tyyliin 100 kysymystä, joihin sitten koitetaan keksiä mahdollisimman hyväntuntuisen vastaukset. Vaan mistä niitä löytää? Ja eikö se ole vähän teiniä? Tai tyttöjen juttu? Itseasiassa.. Siitä viis. Koitan etsiä tähän jonkinlaisen!

Okei, heti eksyttiin Demiin. Ei voi mitään, tästä se lähtee! (Nuorena näihin vastattiin yhdellä sanalla, mutta koitan olla nyt aikuinen.)

1. Milloin olisit viimeksi tarvinnut jotakuta?
- Tänään ois ollu kiva jos joku olis herättäny ajoissa, koska se nyt veny klo 12 asti.

2. Milloin viimeksi lauloit jotain uskonnollista laulua?
- Meillä on Eiran kanssa vähän semmonen outo sekoilu "aina" käynnissä kotona. Että ei siitä kovin pitkä aika ole. Aika usein se on jotain tyyliin "Jumalaaaaan kämmeeeneeeelläää". Älkää kysykö siitä enempää.

3. Mitä sinulta viimeksi kysyttiin?
- (Tässä ei varmaan tahdota, että kirjotan ton kysymyksen numero kaksi.) Ainakin äsken multa kysyttiin Facebookissa, että "Miksiii". Jos jotain kiinnostaa tietää, niin valittelin tiskaamiseen tulleita uusia ulottuvuuksia. Eira kun on hurahtanut johonkin mun mielestä kalliiseen astiasarjaan ja tiskaamisessa "pitää" noudattaa extra varovaisuutta.

4. Milloin viimeksi pelkäsit?
- Pelkäsin, hmm. Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, joten se on varmasti ollut viimeksi sillon kun mulla oli haastattelu tonne Kierrätyskeskukseen.

5. Onko huominen niin kuin kaikki muutkin päivät?
- Periaatteessa ei. Ei mulla ole mitään suunniteltua, niin kaikki päivät voi olla hyvinkin erilaisia. Ja elämää on hyvä elää hetkessä.

6. Oletko koskaan istunut palmupuun alla?
- Tämä oli ensimmäinen tosi helppo. En ole. Eikä mua oikeestaan ole koskaan edes kiinnostanut. Mä elän Suomessa ja tänne ei kuulu palmupuut.

7. Kenen äänen haluaisit kuulla nyt?
- Niin kliseistä kun näihin on vastatakin näin, mutta on se silti fakta. Eiran. Se oli koko yön poissa ja nyt vielä töissä. Eilen illalla kyllä soiteltiin, mutta silti.

8. Mitä omatuntosi kertoo sinulle juuri nyt?
- Hmm, se kehottaa mua jatkamaan siivousta. Tosiaan, olen tässä herättyäni koittanut vähän pistää paikkoja kuntoon. Suhteellisen huonolla menestyksellä, koska en tunne olevani vieläkään täysin hereillä.

10. Milloin olet viimeksi polttanut kynttilöitä?
- Se on kyllä toi Eira joka niitä polttelee melkein päivittäin. Mutta kyllä mä itseasiassa muistan, että sytytin ne tässä jokunen viikko sitten ihan itse.


Ja itseasiassa mä jätän noi 90 kysymystä seuraaville ideattomille päiville. Tästä olis tullut 100 kysymyksen jälkeen aika jäätävän pitkä merkintä. Ja kun en tahdo näihin lyhyesti vastata ja joudun sen takia käyttämään runsaasti aikaa jokaiseen kysymykseen, niin tää veisi multa koko päivän.

Kysymyksiä ja aiheita otetaan päivittäin vastaan, että ihan rohkeasti vaan. Tämä oli nyt tämmöinen ja katellaan mitä keksitään huomiseksi.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)