15. joulukuuta 2015

Joulukuun viidestoista

Joo, hyvää huomenta. Yö meni taas aika vahvasti pyöriessä, mutta kyllä se uni tuli joskus sen jälkeen kun meiän yks herätyskello rupes piipittämään kaapissa. Se on ikäänkuin unohtunut päälle ja soi joka aamuyö joskus neljän maissa.

Kuitenkin, nyt sitä ollaan hereillä ja valmiina käymään kysymysten kimppuun! Eilisestä tuplakysymyksestä anteeksipyyntönä tänään yksi bonuskysymys.

1. Kuinka monta lakkia omistat? 
Siinä mun kaikki pienokaiset.
2. Mikä on onnennumerosi? 
- Mitään varsinaista onnennumeroa mulla ei ole, mutta jos pelaan vaikka Jokeri Pokeria ja ei tule fiksuja kortteja, niin valitsen aina ensimmäisenä numeron kuusi jos mahdollista. Se on ollut tähän asti kaikista luotettavin kortti ja sillä on usein tullut hyvät rahat. Siksi kai voisin pitää sitä onnennumerona.

3. Mikä on isoin summa jonka olet voittanu arvasta/lotosta/pelikoneesta/yms.? 
- En mä oo koskaan mitään kovin isoja summia voittanut mistään. 40 euroa taitaa olla paras mitä on pelikoneesta tippunut. Arvasta varmaan 2 euroa ja lotosta tuskin koskaan mitään mainittavan arvosta. En mä hirveesti harrasta uhkapelejä - vaikkakaan en pelikoneen ohi voi kulkea lähes koskaan.

4. Oletko koskaan kävellyt unissasi? 
- En ainakaan tiedettävästi. Hitto, tähän mä en voi vastata sen pidemmin, koska ei mulla ole tähän mitään henkilökohtasta tarinaa. Mä vaan kuorsaan ja siitä ei kovin pitkää tarinaa nimittäin saa kirjotettua.

5. Kauan pystyisit olemaan puhumatta? 
- Mulle se on erittäin helppoa. Mä olen lähes päivittäin melkein sen 8 tuntia puhumatta. Pahimmillaan kouluaikoina saatoin olla helposti 10 tuntiakin puhumatta, ellen jopa pidempään jos kotona ei ollut ketään koulun jälkeen. 

Ihmettelen suuresti ihmisiä, joille se tuottaa vaikeuksia. Itse kun on tottunut olemaan tuppisuu niin en osaa edes ajatella, että olisin kokoajan äänessä. 

6. Kauhein ja hienoin hiustyylisi? 
- Kyllä musta tuntuu, että rippikuvassa mulla oli hirvein hiustyyli ikinä. En ollu laittanu sitä mitenkään, mutta se oli värjätty punaseksi. Semmonen punanen epämääränen läjä hiuksia vaan.

Ja jos mietitään tota hienointa, hmm. Aina ku on ollut edes vähän keesimäinen hiustyyli ni oon tykännyt. Ja tähän mun on pakko lisätä yksi kuva ajalta, jolloin mulla oli pitkät hiukset ja kun tykkäsin niistä vielä.
Kuva on jostain 2005-2006.
7. Pidätkö jäätelöstä vai mehujäästä? 
- Mä en oo oikeestaan koskaan osannut syödä mehujäätä silleen fiksusti. Se jotenkin aina vaan ärsyttää mua. Tässä on siis pakko taipua ihan normaalin jäätelön suuntaan, ehdottomasti.

8. Mikä on lempihajusi/-tuoksusi? 
- Mitä ilmeisemmin mun on tähänkin nyt metsästettävä kuva, koska en mä sitä muuten osaa selittää. Odottakaas hetki (okei, ei teidän enää tarvitse, koska tää on jo kirjotettu loppuun ku luette tätä).
Ehdottomasti yksi parhaita tuoksuja, joita tiedän.
9. Mitä on jääkaapin ovessasi? 
- Jääkaapin ovessa on, hmm.. Kaikenlaista mitä Eira on siihen laittanut. 

Oli pakko käydä tarkistamassa ja sieltä löytyy vain muutama kappale magneetteja ja yksi kiitoskortti/valokuva-juttu.

10. Unelmiesi kulkuväline? 
- Mä en oo oikeesti koskaan miettinyt mitään unelmieni kulkuvälinettä. Mulle kaikki on vaan välineitä päästä paikasta a, paikkaan b.

Jos joku on pakko sanoa, niin kuulin joskus jossain semmosen automerkin kuin Lincoln. Sen jälkeen oon aina heittäny sen ensimmäisenä kaikissa juomapeleissäkin jos on käsketty luetella automerkkejä. Se on semmonen hauska, joka aina yllättää muut.

BONUS 1. Biisi jota vihaat?
- Mulla ei varsinaisesti tähänkään ole mitään korttipakkavastausta antaa, koska mä vihaan niin monia biisejä. Ei oo yhtä alitse muiden. Sopiiko, jos luettelen artisteja joista en pidä?

Mc Mane on semmonen mitä opin vihaamaan jo hyvin nuorena. En sitä tänäkään päivänä siedä kuulla. Tulee paha olo. Sitten tulee Mikael Gabriel, joka myös ansaitsi huonon artistin tittelin hyvin nopeesti sen jälkeen kun kuulin siltä ekoja kappaleita. Jenni Vartiainen kuuluu hyvin vahvasti siihen kategoriaan, jota ei voi kuunnella ilman, että pahoinpitelee itseään samanaikaisesti.

Ja hetkinen! Nyt kun mä mietin noita artisteja, niin kyllä löyty yksi alitse muiden! Jenni Vartiainen - Nettiin. Siinä on niin järkyttävä kappale, että mielummin hakkaisin itseäni vasaralla ohimoon kun kuuntelisin tuon hymyssäsuin.


Siinä oli päivän kysymys/vastaus-osio. Toivottavasti toi bonus-kysymys autto siihen eilisen tuplakysymyksen tuomaan tuskaan.

Kysymyksistä taas kerran iso kiitos "pikkusiskolle". Eilen mietittiinkin, että mihin tämä mun joulukalenteri olisi mennyt ilman hänen suurta panostaan kysymysmestarina. Ja muuten, mulla on jopa sen takia tarjota teille pieni kurkkaus huomisiin kysymyksiin: "Ajatteletko koskaan maailmanloppua?"

Ja näihin odottavaisiin tunnelmiin.

Terveisin,
Tekko

2 kommenttia:

  1. "hakkaisin itseäni vasaralla ohimoon " Hajosin tuolle, koska tuli mielikuva siitä että sie lyöt ittees semmosella ilmatäytteisellä jumalattoman kokoisella vasaralla! Sit siitä kuuluu viel semmone vinkuva ääni aina kun se osuu ohimoon. :D

    -WWL

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kyseessä olisi kyllä tietenkin ihan aito kovapäinen vasara. Ei kumivasaralla saa sitä kipua aikaan, jonka toi biisi aiheuttaa. xD

      Poista

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)