15. joulukuuta 2018

15122018 | Viidestoistako?


Luulitte jo varmaan, että olen unohtanut? Ehei. Mä oon ollut tän päivän taas kiireinen. Sovittiin Ronin kanssa eilen kahvittelut tälle päivälle, ja lähinkin suoraan sängystä liikenteeseen.

Käytiin ABC:llä imemässä kupilliset kahvia ja pohdittiin seuraavaa siirtoa. Siirryttiin kokeilemaan, että josko Buffassa olisi hyvää ruokaa.. Ei ollut, joten se jäi väliin. Kierreltiin siinä sitten vähän kauppoja hyvien lahjaideoiden toivossa. Kyllä mä pari löysinkin, joten voisin sanoa onnistuneeni.

Ja koska ei käyty Buffassa syömässä, niin nälkä alkoi käydä sietämättömäksi. Lähettiin etsimään hyvää ruokapaikkaa. Meinattiin aluksi Pizza Stoppia, mutta ei ollut vapaita parkkipaikkoja. Jos koskaan käytte Riihimäellä Pizza Stopissa, niin kokeilkaa semmosta pizzaa kun Inter (kebabliha, salami, pepperoni, pekoni, erikoiskastike), on muuten paras pizza mitä oon Riihimäeltä löytänyt.

Eksyttiin sitten Koti Pizzaan. Se on paikka, jossa en kyllä hirveän usein vieraile. Hinta-laatusuhde ei kyllä mitenkään päin ole kohdillaan. Tilasin jonkun Monsterpizzan, hintaan 13,90€.. No joo, se vei kyllä nälän ja antoi ähkyn, mutta ei se makuhermoja kutkutellut yhtään. Maistan niissä pizzoissa ehkä eniten sen jauhon, sitä on joka puolella. Sitä jauhoa oli siellä penkillä mihin istuin, ja siinä pöydällä.. No joo, tarkoitukseni ei ole mollata, mutta minua varten Kotipizza ei selvästikään ole.


Mä oon välillä miettinyt sitä, että miksi kaikki aina sanoo, ettei Riihimäellä ole mitään tekemistä.. Tänään mä taas kohtasin sen itsekin. Meillä on Ronin kanssa aina suuri ongelma keksiä tekemistä, ja liian usein se menee sitten siihen että hengataan tuijottaen telkkaria. Mä en oikein edes tiedä mitä tekemistä tarviis olla, mutta onhan sen puutteesta kiva valittaa.

Hmm, tänään aiotaan katsoa vielä leffa. En vielä tiedä mikä, mutta käytiin äsken hakemassa leffasipsit kaupasta. Pelasin siinä hetken Fruttista, ja se tais mennä jotenkin rikki. Se vaan alkoi antamaan rahaa. Mä en ole ikinä saanut Fruttiksessa kahta bonusta peräkkäin, mutta tänään.. Tänään mä sain kuus bonusta ihan peräkkäin. Sen jälkeen se piti tauon ja antoi hetken päästä kaksi bonusta peräkkäin. Kotiutin koneesta 64 euroa. Kyllä kelpaa.


Tää jää nyt tähän, koska tosiaan pitäisi se joku leffa mennä vilkuilemaan. Jotta te ette unohtaisi, niin mä olen tosiaan luvannut tälle joulukalenterille sen avokado-aiheisen merkinnän, ja nyt meillä on iso kasa avokadoa kotona. Ehkä se sieltä tulee?

Tänään on kuitenkin testissä sipsien kanssa guacamole. Mä en oo tosiaan sitä käsittääkseni koskaan maistanut, mutta nyt kun olen alkanut arvostamaan avokadoa, niin uskalsin ottaa kokeiluun. Saapa nähdä toimiiko se.. Jos ei, niin on mulla onneks ihan normaaliakin salsaa, se on kuitenkin aina ihan toimivaa.

Jeps, ei mulla muuta. Tai no joo, radio antoi mulle vielä vähän aihetta; Mitä hemmettiä Teleks? Mä en uskonut, että voisi tulla vastaan ärsyttävämpää kun Jenni Vartiainen, mutta nyt tuli: Teleks - Ikean Kuvasto. Ihan järkyttävän ärsyttävä rallatus. Argh!

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)