20. joulukuuta 2018

20122018 | Kahdeskymmeneskö?


Nyt tää alkaa olemaan jo hieman huolestuttavaa, tai siis.. Hmm, mulla ei nähkääs ole tällekään päivälle mitään. Eikä mulla ole jotenkin jaksamistakaan kirjottaa mitään. Mä en oo jotenkin osannut tehdä tänään mitään, ja se on ollut jotenkin paljon väsyttävämpää puuhaa kun tehdä asioita.

Heräsin yöllä.. Tai siis oikeestaan illalla, siinä 23-00 paikkeilla kun olin nukkunut noin tunnin pari. Siitä sitten hereillä aamuun asti ja tälleen, mutta sit iski ihan jäätävä väsymys ja nukahdin. Sit kun siitä aikanaan heräsin, niin mä olin jotenkin ihan rikki. Jotenkin tommonen järjenvastainen unirytmi on todella uuvuttavaa. Mä suunnittelin yöllä kyllä sitä, että tänään on lenkki-/nyrkkeilysäkkipäivä, mutta arvatkaa sainko edes sitä aikaiseksi? Niinpä, en.

Oon pyörinyt täällä himassa sitä perus kehää: käyn makaa sängyllä ja räpellän puhelinta → tuun istumaan tietokoneelle hetkeksi ja päivittelen vaan nettiselainta, koska en keksi mitään järkevää tekemistä → käyn keittiössä avaamassa jääkaapin, totean etten tarvitse sieltä mitään → aloitan kierroksen alusta.

Oon saanut tänään aikaiseksi:
1. Vaihdoin radiokanavan Radio Suomipopilta Iskelmään, koska haluun kuulla joululauluja.
2. Tein ruokaa kanasta jonka otin aamuyöllä sulamaan. Kanaa kermakastikkeessa ja kaurapastaa. Hyvää oli!
3. Ruokkinut ja ulkoiluttanut koiran.

Pff.. Mä jotenkin odotan jo töihin pääsyä. Tai siis, tottakai mä odotan joulua enemmän tällä hetkellä, mutta nää yksin kotona vietetyt päivät vaan jotenkin on niin turhia. Varsinkin jos unirytmi on sekaisin, eikä sen takia osaa tarttua mihinkään.. Ei oo jaksanut edes hirveesti tuijotella Youtubea tai Netflixiä, eikä oo oikein jaksanut edes pelata..

No joo, kohta voi mennä nukkumaan. Sitten ei ole enää hirveen pitkä aika jouluun! Tai itseasiassa mä kyllä luulen, etten osaa ensi yönäkään nukkua kunnolla, joten nää päivät tulee olemaan aika pitkiä..

Meen nyt vielä ruokkimaan koiran ja päästän sen tohon pihalle kirmaamaan, onhan siinä edes vielä vähän aktiviteettiä tälle päivälle. Sitten jos menis sänkyyn ja nukkuis koko yön! Nukun koko yön! En herää yöllä kesken unien, en. Nukun vaan. Kaikki keinot on käytettävä nyt. Oon kirjottanut tänne joskus, että "kun kirjotan asian mun blogiini, niin mun on helpompi pitää siitä kiinni", joten nukun koko yön!

Pitäkää peukkuja, koska vain hyvin nukutun yön jälkeen mä saan fiksua sisältöä aikaan. No siitäkään ei voi ihan satavarma olla, mutta mä haluaisin uskoa niin.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)