19. joulukuuta 2018

19122018 | Yhdeksästoistako?


Tää päivä on mennyt taas kauppoja kiertäessä. Tai no ei kokonaisuudessaan, mutta aika pitkälti. Mä oon sen takia jotenkin aivan poikki, enkä jaksa edes miettiä tähän luukkuun mitään sisältöä. Mä vaan kirjotan nyt sen verran kun saan irti..

Mä lähin tänään tosiaan joskus klo 13 liikenteeseen, aluksi kävellen työkkäriin ja siitä sitten Ronin kyydillä ABC:lle kahvin pariin miettimään sotasuunnitelmaa.


Sieltä sitten vielä pyörähtämään kotona ja matka jatkui kohti Hyvinkäätä ja Willaa. Pyörähdettiin siinä välissä kyllä porukoillakin, yritin vähän käydä kuuntelemassa miten joulu tapahtuu tänä vuonna. En ehkä ole vieläkään aivan varma.

Sitten tosiaan sinne Willaan. Käytiin läpi kaikki vähänkin mielenkiintoiset liikkeet, mutta täytyy kyllä sanoa valikoiman olevan huono ihan joka puolella. Mulla on siis vieläkin muutamaa lahjaa vaille valmis tämä jouluhössötys, mutta en vaan onnistu löytämään mitään. Tai no joo jotain, koska tänään ei lähdetty kaupoilta ihan tyhjin käsin. Silti puuttuu jotain!

Mä en tiedä miksi mä olen jättänyt tän taas näin loppusuoralle.. Olis ehkä helpompaa käydä ostamassa lahjat hyvissä ajoin, ja nauttia sitten kiireettömyydestä. Nyt pitää vaan juosta ja olla tosi väsynyt. Ei saa edes hyvää sisältöä blogiin kun ei jaksa enää kotiin päästyään.


Mä oon vissiin asettanut päässäni noille lahjoille liian isot mittasuhteet. Ajatushan se kuitenkin on tärkein, mutta lahjan pitää silti olla jotain fiksua! Tai siis, hmm, en mä halua ostaa mitään turhaa ainakaan. Ei kukaan tarvitse mitään turhaa.

Kaikki ns. järkevä on annettu jo vuosien saatossa, joten tää tehtävä vain vaikeutuu vuosi vuodelta. Jos viime vuonna oli tosi vaikee keksiä lahjoja, niin tänä vuonna se on kaksi kertaa vaikeempaa. Ajatelkaa sitten tässä kohtaa seuraavaa joulua.. Hrr.


Tää nyt jää lyhyeksi, koska mä en jaksa istua tässä. Mä istuin äsken autossa ja mun selkä on ehkä väsynein asia tällä hetkellä.. Toivottavasti tää jouluhössötys ei nyt tee tästä loppu blogiputkesta ihan väsynyttä, koska se ei olisi kovin kauhean kivaa.

Jos huomenna taas jaksaisi? Vaikka pitäisi kyllä rientää vieläkin kaupoille tutkimaan asioita..

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)